Macro urile pentru pierderea grăsimilor, Ce macro-uri sunt potrivite pentru pierderea în greutate?

Macro pentru câștigarea mușchilor și tăierea grăsimilor

Este necesar cardio pentru pierderea de grăsime?

Încheierea

Când majoritatea oamenilor se gândesc la pierderea de grăsime, primul lucru care îți vine în minte sunt ore nesfârșite de mers pe o bandă de alergat. Deși există un anumit adevăr în noțiunea că exercițiile aerobe arde grăsimile, o înțelegere mai profundă a metabolismului energetic, echilibrul energetic și adaptările la exerciții fizice pot ajuta la clarificarea lucrurilor.

Termodinamica și echilibrul energetic În primul rând, criteriul principal pentru pierderea de grăsime este un dezechilibru energetic susținut între aportul de energie din alimente și cheltuielile de energie. Întrucât corpul uman funcționează pe aceleași legi ale termodinamicii ca și restul universului, singura modalitate de a arde grăsimile este de a cheltui mai multă energie decât luăm din alimente.

macro urile pentru pierderea grăsimilor

Dacă aportul de energie al unui individ este în mod constant mai mic decât cheltuielile sale de energie, acesta va pierde masa corporală. Totuși, acest lucru nu înseamnă că vor pierde doar grăsimi, deoarece organismul poate, de asemenea, descompune proteinele din țesutul muscular pentru a furniza energie.

Voi oferi, rapid, niște recomandări generale de formare și nutriție. Aceasta înseamnă că poate fi necesar să schimbați unele lucruri în funcție de vârsta de antrenament, obiectivele individuale, leziunile trecute sau prezente, toleranța volumului de antrenament, preferințele personale etc.

macro urile pentru pierderea grăsimilor

Fie angajați un antrenor bun pentru a face acest lucru pentru dvs. Nu uitați să includeți câteva porții de fructe și legume în fiecare zi, suficiente fibre dietetice g la de calorii consumate și multă apă. Numerele de mai sus pot fi, desigur, adaptate la preferințele individuale și în funcție de modul în care corpul tău răspunde.

Ce zici de Cardio, atunci? Ei bine, de vreme ce te-am plictisit de moarte, trecând în revistă elementele de bază ale pierderii de grăsime și cum poți minimiza pierderile musculare în timpul tăierii ești binevenitsă vorbim despre cardio. La fel ca în majoritatea lucrurilor din industria fitnessului, există două tabere extremiste opuse pe tema cardio.

macro urile pentru pierderea grăsimilor

Și, așa cum se întâmplă de obicei, ambele sunt greșite, adevărul fiind undeva la mijloc. Să vedem de ce, atunci, vom face? După cum se dovedește, exercițiul aerob este un instrument valoros în călătoria dvs. La urma urmei, administrarea eficientă a oxigenului în plămâni și sânge și pomparea acestuia către restul corpului inclusiv creierul este o afacere destul de mare dacă vă place să rămâneți în viață, adică.

Aceste adaptări includ o creștere a capacității de transport a oxigenului din sânge, o creștere a capilarizării în jurul mușchilor, niveluri mai ridicate de enzime implicate în producția de energie și o creștere a densității mitocondriale a fibrelor musculare cu contracție lentă. Atunci voi începe să fac niște cardio! Pe cine ar trebui să crezi?

Nici unul dintre ei. Uite care-i propunerea. Cu toate acestea, ce înseamnă menținerea unui deficit energetic pe termen lung am subliniat asta deja? Pe de altă macro urile pentru pierderea grăsimilor, avem HIIT și, în timp ce mulți antrenori sunt repezi să-l prescrie tuturor celor care doresc să se aplece, trebuie să știți că HIIT nu este ușor de recuperat și este greu de realizat.

Ai nevoie de o mulțime de calorii pentru a construi mușchi?

Da, este un mod eficient de timp pentru a vă face cardio o scurtă sesiune HIIT poate oferi adaptări similare unei sesiuni cardio lungi, de intensitate scăzută și poate duce la o interferență mai mică cu rutina de antrenament a forței [10], dar 3 sesiuni de adevărat HIIT pe săptămână în plus de 4 zile de ridicare a greutății, o dietă cu restricții energetice și un nivel foarte scăzut de grăsime corporală ar putea fi exagerat. Deci, dacă decideți să faceți o încercare HIIT, începeți conservator cu o sesiune pe săptămână și vedeți cum merge înainte de a adăuga mai multe sesiuni.

De ce? Deoarece nivelurile de glucoză din fluxul sanguin sunt scăzute și corpul tău va trebui să caute energie în depozitele de grăsime din corp, astfel încât vei ajunge să arzi mai multe grăsimi în timpul sesiunii de cardio.

Este necesar cardio pentru pierderea de grăsime?

Dacă încercați doar să vă aplecați și găsiți că HIIT este prea impozant pentru corpul dvs. Și asta are sens. Sau nu.

Pagina principala Macro pentru câștigarea mușchilor și tăierea grăsimilor Una dintre cele mai frecvente întrebări pe care le primesc ca antrenor de macrocomenzi este de la cineva care dorește să știe dacă poate câștiga mușchi și pierde grăsime în același timp pe o dietă Macros. Acest lucru poate fi un pic dificil, dar câștigurile musculare slabe se pot realiza cu numărarea macro-urilor.

Iată de ce cardio-ul de post nu pare să ofere niciun beneficiu față de cardio-ul hrănit cu excepția cazului în care considerați că este posibil ca pierderea musculară să fie un beneficiu. Deci, ce tip și cât?

Video: Macro-uri in Excel: Introducere 2021, Iulie

Să macro urile pentru pierderea grăsimilor la recomandări, atunci. Deoarece știm că atât intensitatea mai scurtă de durată scurtă, cât și exercițiul aerob de intensitate mai mică de lungă durată pot duce la adaptări similare [10], aceasta înseamnă că vă puteți face cardio la intensități și durate diferite, în funcție de starea individuală de antrenament, preferințele personale și scopuri.

Dacă încercați doar să vă aplecați și vi se pare că HIIT este prea impozant pentru corpul dvs.

macro urile pentru pierderea grăsimilor

Desigur, va trebui să alocați mai mult timp pentru a face cardio pentru a obține aceleași beneficii ca și când ați face o fracțiune din timp făcând HIIT, dar va trebui doar să trăiți cu asta. Dacă, pe de altă parte, găsești o intensitate mai mică, o durată mai macro urile pentru pierderea grăsimilor, cardio-ul este plictisitor și ai prefera să faci HIIT timp de câteva minute și să o finalizezi cu condiția să te poți recupera după ce ai făcut-oatunci minunat!

Ce sunt SARM-urile?

Amintiți-vă, preferința personală este cheia. A face ceva care îți place sau urăști mai puțin înseamnă că este mult mai probabil să rămâi cu el. Cât de mult ar trebui să faci, totuși? Helms și colegii săi vă recomandă să faceți suficient pentru a menține rate suficiente de pierdere a grăsimii, dar nu atât de mult încât să interfereze cu recuperarea dvs.

Ghidul definitiv pentru pierderea în greutate - GYMTECH Conținut de calorii Carbohidrați-grăsimi-proteine: Distribuția ideală pentru o pierdere ușoară în greutate Carbohidrați: sursă primară de energie 9 sfaturi pentru a scăpa de această ultimă grăsime - XXL Blog nutriție 2: Proteine De ce nu reușesc majoritatea oamenilor Cea mai bună combinație macro pentru pierderea de grăsimi Ca macronutrienți, carbohidrații, proteinele și grăsimile sunt substanțele din alimente de care organismul tău are nevoie în cantități mai mari. Transformarea fizicului feminin - Calorii, macro-uri, ajustări, plan de dietă etc. Macronutrienții îți furnizează energie corpului, promovează metabolismul și te asigură că corpul tău funcționează corect. Deși nu există o dietă cu macronutrienți, recomandările dietetice din SUA recomandă echilibrarea aportului de macronutrienți pentru a promova sănătatea bună și pentru a răspunde nevoilor esențiale de nutrienți. Prim-plan al unui filet de somon copt lângă broccoli proaspăt.

Pe de altă parte, ACSM recomandă cel puțin 30 de minute de intensitate moderată cardio de cinci ori pe săptămână, pentru a dezvolta și menține capacitatea cardiorespiratorie. Acest lucru ar trebui să ajute la menținerea unui nivel de bază al sănătății cardiorespiratorii, să ardă câteva calorii și să păstreze unele dintre adaptările care măresc capacitatea organismului de a utiliza grăsimile drept combustibil, fără a fi atât de mult încât să interfereze cu recuperarea lor de la antrenamentul de forță.

Așadar, combinați alegerea exercițiului aerob la intensitatea și durata corecte cu o strategie nutrițională bună și un regim solid de antrenament conceput pentru a menține puterea și LBM în timp ce pierdeți grăsime și sunteți în drum spre Shredzville!

Citițiși