Pierde greutatea cu știința

pierde greutatea cu știința

Pierdeți știința greutății: 6 moduri de a pierde grăsimea din burtă - Ceai

Politica De Confidențialitate Cele mai bune moduri de a pierde în greutate definitiv, susținute de știință Menținerea pierderii în greutate poate fi mai dificilă decât pierderea ei, dar nu este imposibil. Aceste soluții susținute de știință vor ajuta la menținerea acesteia.

Pierdere În Greutate Dacă există un lucru mai dificil decât pierderea în greutate, este menținerea acestuia. Chiar pierde greutatea cu știința ați reușit să alungați grăsime abdominală și tăiați partea de sus a brioșelor, susținerea succesului dvs. Adesea, odată ce îți atingi obiectivele de slăbire, menținerea greutății ideale poate fi chiar mai dificilă decât să ajungi acolo în primul rând.

De fapt, Cercetătorii de la Universitatea din California, Los Angeles raportează că între o treime și două treimi dintre persoanele care iau dietă câștigă de fapt mai multă greutate decât au pierdut în termen de patru sau cinci ani după o dietă.

Cu toate acestea, depășirea cotelor poate fi o briză, atâta timp cât rămâneți la soluțiile noastre susținute de știință pentru un succes durabil. Adoptați hacks de stil de viață de mai jos pentru a arăta bine pentru bine, și pentru mai multe despre cum să mănânci sănătos, nu vei dori să le ratezi Cele mai bune 21 de haine sănătoase de gătit din toate timpurile.

Cei care pierd cu succes au șanse mult mai mari de a-și menține pierderea în greutate atunci când își continuă rutina obișnuită de antrenament - sau, cel puțin, să nu sară de la șobolanul de gimnastică la canapea. Conform Cercetătorii Universității din Alabamadacă nu vă exersați după pierderea în greutate, va rezulta o scădere a metabolismului.

Pierde greutatea cu știința susține că persoanele care fac 40 de minute de lifting sau cardio de trei ori pe săptămână continuă să ardă calorii în același ritm. Ridică-te și pune-te în mișcare; chiar și o plimbare este una dintre 42 de modalități de a pierde 5 inci de grăsime abdominală.

Motivul pentru asta?

MOTIVAȚIA DE A PIERDE îN GREUTATE: 11 SFATURI ESENȚIALE - ŞTIINŢĂ

Cercetătorii cred că pășirea pe scară a jucat un factor important, deoarece acest lucru a devenit un element de consolidare zilnic pentru participanți pentru a continua pierde greutatea cu știința eficiente, cum ar fi să mănânce mai puțin și să exercite mai mult.

În timp ce acest lucru a fost mai eficient la bărbații studiați, David Levitsky, autor principal, recomandă utilizarea unei scale simple pentru baie și a unei foi de calcul Excel pentru a urmări progresul și a menține lucrurile în mișcare într-o direcție pozitivă. Gândiți-vă la asta: dacă sunteți înconjurați de prieteni cu obiceiuri grase, unele dintre aceste comportamente proaste trebuie să vă freacă.

  • 30 de moduri de a pierde în greutate și de a-l ține departe - Pierdere În Greutate
  • Obișnuința se produce încetul cu încetul Știți cum să vă creșteți motivația de a slăbi poate fi cheia pentru a începe să slăbești și pentru a obține condiția fizică dorită.
  • Nu există rezultate de pierdere în greutate
  • Pierdere în greutate usn

Și dacă cei dragi nu susțin sacrificiile pe care trebuie să le faceți pentru obiectivele corporale - de exemplu, colegul dvs. Cercetătorii din Centrul de cercetare în sănătate al Kaiser Permanente au constatat că, deși 1. Cei care nu au păstrat nicio evidență au înregistrat doar pierderi la jumătate.

pierde greutatea cu știința blackberries arde grăsime

Deci, începeți acest obicei sănătos și țineți-vă de el chiar și după ce v-ați atras atenția, pentru a rămâne conștienți de ronțăit. Limitarea cantității de ori în care ieșiți să mâncați poate fi cheia pentru a vă menține greutatea pe care ați pierdut-o.

Cand Registrul național de control al greutății au chestionat membrii săi, cei care au pierdut 30 de kilograme sau mai mult și au susținut că timp de cel puțin un an nu au frecventat prea des lanțurile de fast-food. De fapt, doar 0,74 din mesele lor săptămânale erau din varietatea drive-thru, în timp ce 2,5 erau la un restaurant.

Este mai bine să-ți iei mâncarea de la magazin alimentar în loc să comanzi dintr-un meniu. In timp ce s tandard b comportamentale t repetarea SBT este norma pentru încurajarea pacienților să scadă aportul caloric și să crească activitatea fizică, la bazat pe acceptare b comportamentale t reatment ABT are aceleași abilități comportamentale, dar leagă eforturile de slăbire de o valoare personală mai mare.

Persoanele care au încercat ABT nu au experimentat doar cu 36 la sută mai multe pierderi decât pacienții cu SBT, dar au avut, de asemenea, o probabilitate mai mare de a menține 10 la sută pierderea în greutate 12 luni mai târziu. Merită să te uiți, nu? Nu numai că produsele colorate sunt sănătoase și cu conținut scăzut de calorii, dar vor conține adesea flavonoide, un compus vegetal care poate preveni creșterea în greutate. Un studiu recent în British Medical Journal a constatat că din Obțineți un impuls lichid al lucrurilor cu un pahar de ceai verde; este plin și de flavonoizi.

O perioadă mică de ecranare parcurge un drum lung atunci când vă angajați pe site-uri web interactive de gestionare a greutății.

pierde greutatea cu știința pierde pierderea în greutate bumă

Potrivit unui studiu publicat în Journal of Diabetes Researchconectarea și înregistrarea constantă a înregistrărilor de alimente, a nivelurilor de activitate și a numărului de pe scara dvs. Pentru a fi mai specifici, acești utilizatori activi au păstrat în medie 9 din 19 kilograme pe care le-au pierdut în primul rând. Nu trebuie să o faci singur. A studiu în Analele Medicinii Interne au descoperit că intervențiile de intensitate scăzută ar putea ajuta pacienții ambulanți obezi care tocmai pierduseră 16 kilograme să păstreze progresul pe care îl făcuseră.

Timp de 56 de săptămâni, participanții au vorbit la contactele de intervenție la vizitele de grup la început, apoi sosete de pierdere în greutate telefon cu o frecvență din ce în ce mai mică.

Până la sfârșitul studiului, aceștia nu au mai fost în contact cu nimeni, dar au reușit să recupereze doar o medie de 1,5 kilograme. Cei care nu avuseseră contacte de intervenție și-au recăpătat greutatea de peste trei ori colon cleansing pentru a pierde in greutate mult.

Deci, indiferent dacă participați la un program sau telefonați unui prieten, găsiți persoane care vă pot trage la răspundere în timp ce lucrați pentru a vă menține succesul. Deși nimeni nu spune că trebuie să trăiești din acest regim strict pentru totdeauna, trebuie să-ți ușurezi drumul înapoi în lucrurile bune.

Și, prin ușurința din nou, înseamnă că ar trebui să luați șase săptămâni pentru a încorpora încet alimentele preferate înapoi în farfurie. Cercetătorii din Universitatea din Göteborg în Suedia au descoperit că persoanele care mâncau normal în decurs de o săptămână s-au îngrășat de două ori mai mult în greutate în zece luni decât cele care au luat șase pierde greutatea cu știința pentru a reintroduce alimentele obișnuite. Deci trebuie să fie adevărat; încet și constant câștigă cursa.

De fapt, mâncând dimineața - mai degrabă decât să-ți salvezi pofta de mâncare la prânz - te poate ajuta să lupți împotriva creșterii în greutate pentru totdeauna. A studiu publicat în jurnal Cercetarea obezității a descoperit că dintre participanții care au pierdut în medie 70 de lire sterline și l-au ținut timp de șase ani, 78 la sută au luat micul dejun zilnic.

Reduceți zaharurile și amidonul pentru pierderea în greutate

De exemplu, alimentele mai puțin sănătoase precum pizza sunt printre surse de top de grăsimi saturate din dieta SUA. Potrivit unui studiu în Jurnalul American de Medicină PreventivăParticipanții la Registrul național de control al greutății și-au menținut majoritatea pierderii în greutate atunci când s-au ținut de o dietă cu conținut scăzut de grăsimi. Mai mult, creșterea consumului de grăsime a fost legată de recâștigarea greutății în timpul perioadei de urmărire de 10 ani a studiului.

Shutterstock Stabilirea unor obiective de slăbire ridicate vă poate ajuta să obțineți un succes durabil, conform aceluiași lucru Jurnalul American de Medicină Preventivă studiu. Cercetătorii au descoperit că cei care au slăbit cel mai mult inițial au ajuns să piardă și mai mult pe termen lung.

Știința confirmă că pentru a pierde în greutate trebuie să mănânci de șase ori pe zi

Autorii studiului subliniază că pierderile pierde greutatea cu știința în greutate vin mână în mână cu beneficii mai mari pentru sănătate, inclusiv o creștere a greutății susținute în general. Un studiu publicat în Journal of Behavioral Medicine a constatat că participanții care au dormit peste șapte ore pe noapte și au raportat o calitate mai bună a somnului, o durată mai mare de somn și o latență mai scurtă la debutul somnului au fost de fapt capabili să-și mențină pierderea în greutate cu mai mult succes decât cei care au primit mai puțin de șase sau șapte ore de închidere.

pierde greutatea cu știința țintă pieptul de pierdere a grăsimilor

În plus, cei care s-au considerat păsări timpurii au raportat, de asemenea, o mai bună întreținere a pierderii în greutate. Dacă aveți nevoie de ajutor pentru mai multe ore de odihnă înfrumusețată, întoarceți-vă la încercarea noastră 20 de moduri de a vă dubla calitatea somnului.

pierde greutatea cu știința 50 pierdere în greutate

Nu numai că stați în fața unui ecran prea mult timp în detrimentul sănătății ochilor, pierde greutatea cu știința poate face și ravagii pe talia nou tăiată. Și se pare că majoritatea membrilor NWCR au găsit, de asemenea, o distracție nouă, mai productivă - aruncați o privire asupra următorului nostru hack inteligent.

pierde greutatea cu știința beneficiile a 20 de scădere în greutate

Fie că vă place să mergeți la jogging în aer liber, să vă înscrieți la diferite cursuri de fitness tip boutique în fiecare săptămână sau să ridicați greutăți libere la sala de pierde greutatea cu știința, ridicarea și mișcarea sunt cheia dvs. Chiar dacă preferați să faceți o plimbare rapidă după cină, veți vedea în continuare rezultate pe termen lung; forma de activitate cea mai frecvent raportată a registrului este de fapt mersul pe jos.

Doar o ceașcă de 8 uncii din brandul dvs. Pentru a pune asta în perspectivă, consumul a două pahare în fiecare zi poate adăuga peste o kilogramă în cadru în doar trei săptămâni!

Pas pe scară

Fie că sunteți obișnuiți să împerecheați o băutură cu cina sau, mai degrabă, să vă potoliți setea cu ceva aromat, membrii NWCR au raportat că mențin pierderea în greutate și limitează aportul total de calorii schimbând băuturile lor obișnuite cu apă sau înghițituri cu conținut scăzut de calorii și fără calorii.

Nu uitați să renunțați la băuturile cu îndulcitori artificiali și să alegeți una dintre preferatele noastre bauturi sanatoase in schimb. Deci, respirați adânc și faceți o plimbare în jurul blocului până când trece. Adesea, greșim și setea de foame, așa că înghițirea unui pahar de H2O este cel mai bun pariu al tău atunci când poftele încep.

Citițiși