Găsiți zona dvs de ardere a grăsimilor

Calculator țintă al ritmului cardiac - Găsiți zona maximă de ardere a grăsimilor!

Antrenamente care ard grăsimi ca slănina într-o tigaie Ai un obiectiv de slăbire pe care încerci să-l atingi? Dacă încercați să scăpați câteva kilograme, este posibil să fi auzit că merită să încercați să vă exercitați în zona mistică de ardere a grăsimilor.

Dar ce este asta, mai exact?

  • Cardio pentru scăderea în greutate - găsiți ritmul cardiac potrivit Acest articol vă va ajuta determina cea mai buna frecventa cardiaca pentru slabire.
  • Ardeți grăsimea înapoi
  • Somn burning de grăsime

Și, mai important, de unde știi dacă ești în locul dulce? Să o descompunem. Sună evident, dar ce este frecvența cardiacă care arde grăsimile? Frecvența cardiacă țintă găsiți zona dvs de ardere a grăsimilor de câte ori inima ar trebui să bată pe minut pentru a vă asigura că inima face exerciții fizice fără a fi suprasolicitată. A respecta această rată înseamnă, de asemenea, că vă deplasați într-un ritm care va promova arderea caloriilor și vă va ajuta să pierdeți în greutate.

Găsiți inimii ardere

Corpul dvs. Exercitarea într-un ritm moderat, cu ritmul cardiac ușor crescut, arde mai multe calorii din grăsimi.

Puneți-l la un ritm puternic, care bate puternic, iar corpul dvs. Dacă rămâneți în zona de ardere a grăsimilor s-ar putea să vă pară cel mai bun pariu dacă încercați să slăbiți.

pierderea în greutate camp nashville tn

Faptul este că nu contează dacă calii pe care îi arzi prin exerciții provin din grăsimi sau carbohidrați. Trebuie doar să arzi calorii, punct.

pierde efectul perioadei de greutate

Deci, la ce frecvență cardiacă ar trebui să vizați pentru a vă asigura că lucrați suficient de mult pentru a profita de beneficiile exercițiului? Pentru pierderea în greutate și starea generală de sănătate, trebuie să vă exercitați într-un ritm moderat de cel puțin de minute pe săptămână sau un ritm viguros de cel puțin 75 de minute pe săptămână. Cum să calculați ritmul cardiac ideal pentru arderea grăsimilor Descoperirea frecvenței cardiace țintă este ușoară și durează doar câțiva pași.

Care ar trebui să fie pulsul

Luați un calculator și începem. Determinați ritmul cardiac maxim. Acesta este numărul maxim maxim de ori în care ar trebui să-ți bată inima pe minut în timpul exercițiului. Calculați-l scăzând vârsta dvs.

top 10 suplimente de pierdere a grăsimilor

Dacă aveți 30 de ani, ritmul cardiac maxim ar fi de de bătăi pe minut bpm. Determinați ritmul cardiac în repaus. Acesta este de câte ori bate inima ta pe minut când ești odihnit, ca atunci când te trezești pentru prima dată.

ali pierdere în greutate înainte și după

Pentru majoritatea oamenilor, este între 60 și bpm. Doar luați-vă pulsul pentru un minut complet - acesta este ritmul cardiac de odihnă.

Găsiți rata inimii mele de ardere a grăsimilor

Determinați-vă rezerva de ritm cardiac scăzând ritmul cardiac de odihnă din ritmul cardiac maxim. Dacă ritmul cardiac maxim este de bpm și ritmul cardiac în repaus este de 60, rezerva de ritm cardiac este de Pentru a găsi gama medie a ritmului cardiac țintă pentru exerciții fizice moderate, înmulțiți rezerva ritmului cardiac cu 0,5 și 0,7 și adăugați ritmul cardiac de repaus la ambele numere.

cum să pierdeți în greutate rapid rapid

Dacă rezerva de ritm cardiac este de bpm, ritmul cardiac țintă pentru exerciții fizice moderate este cuprins între și Pentru a găsi gama medie a ritmului cardiac țintă pentru exerciții fizice viguroase, înmulțiți rezerva ritmului cardiac cu 0,7 și 0,85 și adăugați ritmul cardiac de repaus la ambele numere.

Pentru a vedea dacă vă aflați în raza de frecvență cardiacă țintă atunci când vă antrenați, faceți o pauză rapidă pentru a verifica pulsul timp de 15 secunde și înmulțiți numărul respectiv cu 4.

mag 07 rezultatele pierderii în greutate

Oprirea pentru un minut complet vă va încetini inima, deci nu veți obține un număr corect. Dacă este sub intervalul dorit, înseamnă că trebuie să crești puțin intensitatea. Dacă depășește intervalul dorit, încetinește. Calculele diferă pentru femei și bărbați?

Ritmul cardiac potrivit pentru a slăbi

Inimile femeilor și bărbaților răspund puțin diferit la exerciții, așa că există puțin abdomenele ajuta la slabit calcule pentru a găsi frecvența cardiacă țintă precisă pentru femei față de bărbați.

Dar experții spun că aceste variații sunt cu adevărat utile doar pentru sportivii de elită care doresc să devină super-specifici. Persoanele care fac exerciții fizice obișnuite se pot baza pe același calcul de bază al ritmului cardiac. Găsiți-vă zona de ardere a grăsimilor Nu aveți chef să scoateți calculatorul - sau doriți să verificați matematica pe care tocmai ați făcut-o?

Găsiți rata inimii mele de ardere a grăsimilor Găsiți inimii ardere Add: rocad32 - Date: - Views: - Clicks: Mai mult, aceste celule, care cresc si ca numar si ca dimensiune, produc cantitati anormale de hormoni diferiti.

Iată o idee generală despre cum ar trebui să arate ritmul cardiac vizat pentru exerciții fizice moderate sau viguroase, în funcție de vârsta ta. Vârstă Frecvența cardiacă arzătoare de grăsimi în bpm pentru exerciții fizice moderate Frecvența cardiacă arzătoare de grăsimi în bpm pentru exerciții energice

Citițiși