Cum să vă ardeți grăsimea interioară a coapsei

Cum să scapi de grăsimea interioară a coapsei - Enciclopedie

Ce cauzează grăsimea interioară a coapsei?

Victor Diaconescu Personal Trainer Coapsele interioare pot fi magneți pentru grăsime, dar exercițiile potrivite pot parcurge un drum lung în eliminarea grasimii suplimentare.

Păstrați-va în minte că nici un exercitiu nu poate reduce grăsimea într-o anumită zonă.

cum să vă ardeți grăsimea interioară a coapsei

Pentru a pierde un cm din coapsele interioare, trebuie să ardeti grăsime de pe întregul corp. Acest lucru necesită modificarea dietei, în plus față de antrenament.

Cum să reducă grăsimea interioară a coapsei Interioară reducă coapsei Add: tikuheni25 - Date: - Views: - Clicks: Oamenii își pot reduce grăsimea corporală generală și își pot întări și tonifica mușchii fesierilor și ai picioarelor superioare, făcând anumite exerciții și modificând stilul de viață. N-o să se mai mărite.

Evita alimentele bogate în zahăr rafinat și grăsimi saturate, optând în schimb pentru calorii-scazute, nutrienti alimente dense, cum ar fi legumele cu frunze verzi, cereale integrale, si proteine slabe, cum ar fi albușul de ou, fasole și brânză de vaci.

Nu toată lumea are acces la echipamente dintr-o sala.

cum să vă ardeți grăsimea interioară a coapsei

Cu toate acestea, puteți face dnp burner de grăsimi mare varietate de exerciții calistenice în confortul propriei case. Încercați să faceți o combinație de mai multe sau toate aceste exerciții, timp de cel puțin 15 minute pe zi, pentru a consolida coapsele. Profitati de greutatea corpului pentru a ajuta la intarirea muschilor de la picioare.

COAPSE Interioare Si Exterioare - Arde Grasimea De Pe Coapse - Antrenament Acasa

Acest exercițiu provocator va viza nu doar abdomenul dar va mări flexibilitatea în șolduri și consolideaza coapsele, dar va învăța, de asemenea, să utilizați echipamentul TRX într-un mod diferit. Cum se face: Începeți cu o banca sau un TRX în spatele tău. Ridicãm un picior în spatele tău astfel încât piciorul este ridicat la înălțimea coapsei.

cum să vă ardeți grăsimea interioară a coapsei

Se pune piciorul piciorul ridicat în cureaua TRX sau pe banca. Acum coborâți greutatea corpului într-o poziție de fandare, menținând echilibrul atat pe coborare cat și pe ridicare.

CUM SĂ scăpăm de grăsimea interioară

Fa repetari pe piciorul drept, apoi se repetă pe partea stângă. Adaugati gantere de kg pentru o provocare mai mare.

Exercițile de scândură sunt baza pentru construirea unui trunchi puternic și șase patratele, dar cum se poate reduce grasimea de pe coapse prin plank?

Ei bine, această variantă de scândură vizează partea interioara a coapselor, împreună cu brațe, piept, abdomen, și gluteus. Cum se face: Start într-o poziție de scândură clasica, cu fiecare picior plasat pe prosoape mici pliate.

cum să vă ardeți grăsimea interioară a coapsei

Acum, picioarele sa fie în afară păstrând în același timp partea superioară a corpului fix și deschidem picioarele cât mai larg posibil.

Incordam încet coapsele interioare să alunecam cu picioarele din spate împreună.

1. Exerciții pentru a obține coapse subțiri acasă

Fa 2 seturi de 15 repetari. Aceasta este o variație de genuflexiune și de departe cel mai bun exercițiu pentru coapse. Mișcarea cu greutate corporală oferă un stimul unic de formare la partea inferioară a corpului, care ajută la modelarea gluteusului și a coapselor din fiecare unghi. Cum se face: Stati cu picioarele plasate mai deparate decât latimea umerilor și brațele relaxate in părțile laterale. Acum fa o genuflexiune cât mai adânca pe piciorul stâng în timp ce orientati degetele de la picioare in sus și îndoind talpa drepta.

cum să vă ardeți grăsimea interioară a coapsei

Extinde brațele în linie dreaptă. Du-te înapoi la poziția inițială și efectueaza genuflexiune pe partea opusă pentru a finaliza 1 rep. Scopul este sa faci 12 repetari într-un singur set. Această mișcare rapida ridica ritmul cardiac pentru a ajuta la explozia țesutului adipos și recrutează mușchii coapsei interioare pentru a vă ajuta să comutați rapid directia.

Cum se face: Stati cu picioarele împreună, brațele pe lângă corp.

Recomandam

Inversam imediat shuffle stânga, dreapta, stânga și aterizam cu genunchiul drept în sus, genunchiul stâng indoit, miscand brațul drept înainte. Se repetă de 20 de ori fara pauza cat de repede poti alternand partile.

  1. Puteți, de asemenea, să vă construiți mușchii în coapse, ceea ce îi poate ajuta să arate tonifiat și să vă ajute organismul să ardă și mai multe calorii.
  2. Cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei plus ce să nu faci Ultima actualizare 21 MAICum scapi de grăsimea interioară a coapsei - acea mică zonă încăpățânată care pare să se lipească indiferent de ceea ce faci?
  3. Cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei (plus ce să nu faci) - Rachael Attard

Low Lunge with Isometric Adduction: Această contracție izometrică activează mușchii coapsei interioare în timp ce angajaeaza și restul corpului intr-un drum mult mai eficient de a antrena șoldul decat aparatele din sala de cum să vă ardeți grăsimea interioară a coapsei. Ia un pas mare înainte cu piciorul drept și coboara într-o poziție de fandare profundă.

Se pun mâinile pe podea pe partea interioară a piciorului drept. Apăsați genunchiul drept în partea exterioară a umărului drept. Strângeți și mențineți contracția pentru 10 secunde.

Concluzie Grăsimea coapsei este în principal grăsime subcutanată care este prezentă sub piele. Va trebui să faceți antrenamente de înaltă intensitate care vizează anumite zone pentru a ajuta la tonifierea coapselor. Aceste antrenamente, împreună cu o dietă sănătoasă și modificări ale stilului de viață, vă pot ajuta să obțineți rezultate durabile. În acest articol, am enumerat exerciții care vă vor ajuta să ardeți grăsimea coapsei și să construiți mușchi slabi.

Citițiși