Macrocomenzile de pierdere a grăsimilor pentru mesomorphs

MyFitCulture

Mușchii mai puțin definiți De ce câștigă greutatea Endomorphs? Endomorfii au un metabolism lent care îi împiedică să ardă calorii la fel de ușor ca și alte tipuri de corp. Ce este un metabolism lent?

Se măsoară prin viteza la care corpul tău arde calorii în repaus pentru a desfășura activitățile esențiale ale vieții, cum ar fi respirația. Se mai numește și Rată metabolică bazală BMR. Caloriile suplimentare arse de organism depind de rutina zilnică și de tipul de exercițiu pe care îl faceți. Endomorfii par să aibă o rată metabolică bazală mai mică decât alte tipuri de corp.

Prin urmare, îmbracă mai multă grăsime și o depozitează mai mult timp, deoarece o mare parte din ceea ce consumă se dovedește a fi în plus pentru organism. Această energie suplimentară este stocată, de obicei, ca rezerve de grăsime, ceea ce duce la creșterea în greutate. Rata metabolică poate fi modificată prin modificări ale dietei și prin creșterea masei musculare. Mușchiul are nevoie de mai multă energie pentru a se conserva decât grăsimile.

Cum să slăbești pentru dieta și exercițiile fizice Endomorphs; MyFitCulture

Prin urmare, mai multă masă musculară ar implica o arsură mai mare de calorii pentru a efectua activitățile zilnice pentru o persoană. Provocarea aici este să amesteci și să te potrivești cu antrenamentul și dieta ta, astfel încât să întorci mesele pentru o mai bună compoziție corporală. Aducerea unei modificări a metabolismului sau a vitezei cu care arzi caloriile necesită eforturi dure în sala de gimnastică și în bucătărie.

Trebuie realizat un echilibru în care trebuie să arzi mai multe calorii decât consumi. Acest lucru ar permite o stare anabolică în care corpul construiește mai mulți mușchi și pierde grăsime. Dieta Endomorph Dieta joacă un rol major atunci când căutați să pierdeți grăsime și să construiți mușchi. Dacă doriți să pierdeți în greutate, trebuie să existe un deficit caloric menținut astfel încât organismul să cheltuiască mai multă energie decât consumată și să compenseze folosind rezervele de grăsime stocate.

Dar ideea de aici nu este să te înfometezi sărind peste mese pentru a crea un deficit caloric uriaș. Acest lucru, la rândul său, ar afecta în continuare rata metabolică deja mai lentă. Vedeți că o dietă cu un aport mult mai mic de calorii ar determina corpul să restricționeze mai multe arderi de calorii, astfel încât să stocheze mai multă energie și o pierdere mai mică de grăsime.

Acest lucru ar duce la oboseală, dureri de cap, greață și pierderi musculare. Deficitul ar trebui să fie sănătos și nu drastic. O estimare sănătoasă ar putea fi mai mică de de calorii din arderea zilnică totală de calorii, inclusiv BMR și activitate. Deși, atunci când caloriile scad treptat, de exemplu, cu de calorii mai puțin în primele 3 săptămâni, apoi cu alte de la următoarea, vă va oferi o perioadă de condiționare, astfel încât să nu simțiți zgomotul deficitului și să reduceți căderea bruscă în niveluri de energie.

Ei bine, există calculatoare simple disponibile pe net care iau în calcul statistici precum vârsta, sexul, greutatea, înălțimea, procentul de grăsime și nivelul de activitate pentru a vă oferi o valoare destul de precisă.

macrocomenzile de pierdere a grăsimilor pentru mesomorphs dr sina slimming ceai

S-ar putea să doriți să verificați mai întâi procentul de grăsime pentru a obține o măsură exactă a status quo-ului corpului. Acest lucru vă va ajuta să stabiliți un obiectiv și să vă oferiți un TDEE destul de precis. Există pe piață cântare de cântărire care pot calcula și procentul macrocomenzile de pierdere a grăsimilor pentru mesomorphs grăsime în funcție de statisticile dvs.

Iată ceva ce am găsit pe Amazon. Puteți face clic pe linkurile de mai jos pentru a le verifica. Găsiți aici un calculator TDEE. Aceste calculatoare TDEE de tip folosesc o formulă simplă pe care o puteți aplica singură dacă cunoașteți cu exactitate statisticile corpului.

  • Один раз Грег Хейл уже разрушил планы АНБ.
  • Разумеется, это оказалось ошибкой.
  •  Как бы я хотела сказать «да».
  • Ali pierdere în greutate înainte și după
  • CEL MAI BUN SFAT PENTRU EXERCIȚII ȘI MÂNCARE PENTRU TIPUL TĂU DE CORP - AB EXERCIȚII -

Dieta pentru endomorfi trebuie structurată în jurul unei proporții de macronutrienți care poate ajuta la reducerea grăsimilor și la formarea mușchilor, astfel încât să susțină pierderea în greutate. Să ne uităm la macrocomenzile pentru Endomorph Glucidele Glucidele sunt principala sursă de energie pentru organism. Glucidele sunt transformate direct în glucoză care este utilizată pentru a elibera energie în celule.

În timp ce corpul endomorf eliberează lent energia, cea mai mare parte a glucozei este stocată ca grăsime. Prin urmare, se spune că un endomorf este mai sensibil la carbohidrați decât alte tipuri de corp.

macrocomenzile de pierdere a grăsimilor pentru mesomorphs pierdere în greutate cenla pineville la

Consumul de carbohidrați pentru endomorfi trebuie limitat într-o dietă endomorfă. Mai ales, carbohidrații simpli care cresc instantaneu zahărul din sânge trebuie evitați cu strictețe. Acestea includ produse alimentare procesate, dulciuri, pâine albă, orez alb, făină rafinată, alimente coapte, băuturi energizante etc.

Indicele glicemic IG este măsura glucidelor în ceea ce privește viteza cu care cresc nivelul zahărului din sânge. O calificare GI inferioară este de dorit pentru carbohidrați.

Un IG scăzut implică faptul că produsul alimentar cu carbohidrați este lent în digestie și nu eliberează glucoză instantaneu, ducând la creșterea glicemiei. Glucidele complexe, cum ar fi legumele, fructele, cerealele integrale etc.

Glucidele complexe conțin fibre și amidon care nu copleșesc corpul cu calorii și te mențin sătul. Carbohidrații fibroși precum legumele și fructele verzi sunt o necesitate în planul Dieta Endomorph. Fibra ajută este procesul de digestie și permite o eliberare lentă de glucoză în sânge. Unii dintre carbohidrații naturali complecși care trebuie incluși în dieta Endomorph sunt - banane, orz, fasole, orez brun, naut, linte, nuci, ovăz, legume rădăcinoase, cereale integrale, pâine integrală, făină integrală.

Deși includerea produselor alimentare bogate în carbohidrați în greutate poate fi utilă pentru alimentarea cu energie, un endomorf ar trebui să încerce să includă mai multe Proteine Proteinele sunt elementele de bază ale corpului care sunt vitale pentru creșterea și repararea mușchilor.

Deoarece digestia proteinelor are nevoie de mai mult timp în comparație cu carbohidrații, vă simțiți plin și evitați trecerea pragului de calorii pentru corpul dumneavoastră. Această proteină poate fi distribuită pe macrocomenzile de pierdere a grăsimilor pentru mesomorphs meselor dvs. Grăsimi Consumul de mai multe grăsimi nu vă va îngrașa și nu vă veți îngrășa decât dacă nu respectați includerea numai a grăsimilor bune din gama macro prescrisă.

A avea o dietă bogată în grăsimi ajută organismul să regleze nivelurile de insulină, obținând astfel o pierdere mai bună de grăsime, deoarece corpul intră ușor în rezervele de grăsime pentru energie. Când fluxul sanguin are mai multă glucoză, macrocomenzile de pierdere a grăsimilor pentru mesomorphs de insulină crește. Mecanismul de ardere a grăsimilor din corp ocupă locul din spate, deoarece celulele utilizează glucoza pentru energie și o stochează pentru o utilizare viitoare ca glicogen și mai multe grăsimi.

Când mâncați carbohidrați mai mici, corpul trece la alți macronutrienți pentru energie. Aici intră în joc grăsimile. În acest fel, consumul de grăsimi vă poate ajuta, de fapt, să reduceți grăsimile stocate în organism.

De asemenea, grăsimile vă ajută să rămâneți saturați pentru perioade mai lungi și evitați excesul necontrolat de carbohidrați simpli.

CEL MAI BUN SFAT PENTRU EXERCIȚII ȘI MÂNCARE PENTRU TIPUL TĂU DE CORP - AB EXERCIȚII - 2021

O dietă bogată în grăsimi nu înseamnă că poți să dai peste toate alimentele grase și prăjite de acolo. Caloriile trebuie să provină din grăsimi sănătoase care nu cresc riscul colesterolului rău și al inimii. Asigurați-vă că includeți grăsimi și uleiuri naturale care conțin mai multe grăsimi nesaturate și unele grăsimi saturate. Câteva exemple bune sunt nucile, uleiul de măsline, semințele, produsele lactate etc.

Este necesar să treceți la o dietă cu deficit de calorii pentru ca organismul să angajeze grăsimea deja stocată pentru energie. Acest lucru se aplică atunci când mențineți o rutină de exerciții fizice și respectați proporțiile macronutrienților. Rețineți că reducerea caloriilor nu trebuie să vă facă să vă simțiți obosiți și incapacitați. Dacă da, probabil că organismul are nevoie de mai multă hrană pentru a funcționa într-un mod sănătos.

Tipul corpului Endomorph: Tot ce trebuie să știți despre dietă, exerciții fizice și pierderea în greutate Conform teoriei somatotipului, toată lumea poate fi clasificată într-unul din cele trei tipuri principale de corp. Oameni cu tip de corp endomorf se caracterizează prin statură mai scurtă și niveluri mai ridicate de grăsime musculară și corporală decât celelalte două tipuri de corp. În acest articol, vom răspunde la toate întrebările pe care le-ați putea avea despre tipul de corp endomorf. Vom explora cele mai bune alimente și rutine de antrenament pentru endomorfi și veți afla cum să vă personalizați antrenamentul de fitness în funcție de tipul de corp endomorf pentru a obține cele mai bune rezultate. În acest articol vom răspunde la următoarele întrebări: Ce înseamnă tipul de corp Endomorph?

Dieta Paleo pentru Endomorfi O dietă paleo este un tip de dietă în care mănânci aproape ca omul paleolitic sau ca un om al peșterilor. Trebuie să evitați lactatele, cerealele, leguminoasele și uleiurile vegetale rafinate, care sunt considerate a fi mai vechi pentru cavernist.

Deși se spune că această dietă este cea mai exactă pentru tipul de corp endomorf, deoarece intră în fluxul de a avea carbohidrați marginali cu cantități generoase de grăsimi și proteine, dar are și un dezavantaj. De asemenea, o persoană care urmează dieta Paleo trebuie să detesteze că are cereale precum grâu, orez, secară, sorg, orz, mei etc. Respectarea unei diete paleo pentru mult timp s-ar putea dovedi a fi o problemă pentru mulți endomorfi, dar dacă doriți să încercați, s-ar putea dovedi a fi liniștită, benefică pentru a pierde în greutate.

MyFitCulture

Exercițiu Exercițiul este o necesitate atunci când vine vorba de pierderea în greutate și creșterea musculară. Pentru a începe metabolismul lent, este necesară arderea caloriilor. O rutină de antrenament vă va oferi exact asta.

De asemenea, este extrem de important să nu pierdeți mușchi în timpul călătoriei de slăbire. Pentru endomorfi, antrenamentul cu greutăți trebuie macrocomenzile de pierdere a grăsimilor pentru mesomorphs fie intens, cu perioade mici de odihnă între seturi. Acest lucru s-ar traduce printr-o cerință mai mare de energie pentru repararea mușchilor și normalitatea restaurării pentru corp.

Incorporați mai multe exerciții care angajează întregul mușchi al corpului, mai degrabă decât să vă concentrați asupra mișcărilor izolate ale corpului. Exercițiile compuse necesită o împingere mai mare a mușchilor care implică întregul corp și vă vor face rutina mai intensă.

Suprasolicitarea progresivă este cea mai importantă atunci când vine vorba de construirea mușchilor.

macrocomenzile de pierdere a grăsimilor pentru mesomorphs motorul de ardere a grăsimilor

Acest lucru înseamnă că trebuie să te împingi prin repetări în timp ce crești greutățile pe care le ridici periodic. Dacă nu te antrenezi suficient de tare, care stresează mai mult pe progresie, nu vei vedea o creștere a masei musculare și astfel compoziția corpului tău va rămâne nealterată. Dacă nu aveți exces față de sala de sport sau preferați un antrenament la domiciliu, puteți opta pentru un kit de gimnastică acasă sau pur și simplu o pereche de gantere pentru a face o varietate de exerciții.

Puteți verifica linkurile de mai jos pentru gantere pe Amazon.

Sunt disponibile în diferite categorii de prețuri. Un ghid simplu de antrenament la domiciliu vă poate ajuta să începeți cu construirea mușchilor acasă. Iată un ghid în care am o listă detaliată a numărului de exerciții pe care le puteți face acasă.

Ectomorph, endomorph și mesomorph pot suna ca niște rase extraterestre direct dintr-o serie de științe științifice, dar știind care dintre aceste trei tipuri de corpuri vă pot ajuta să vă personalizați planul de antrenament. Nu mai lupta împotriva corpului tău și începe să lucrezi cu acesta! În mod obișnuit, oamenii gravitează spre ceea ce sunt buni și se opresc de activitățile mai dificile.

Încercați să rezolvați seturile cu un interval de repetare scăzut de la 6 la 8 și sarcină grea cu o combinație de seturi de interval de repetare de la 11 la 15 cu o sarcină moderată. Scopul antrenamentului de cel puțin 4 până la 5 zile pe săptămână. Cardio - Endomorfii trebuie să lucreze mai mult pentru a arde mai multe calorii în timpul antrenamentului. Incorporarea unei sesiuni de cardio de 20 - 30 de minute după un antrenament cu greutăți poate fi benefică în această privință.

Încorporarea cardio de intensitate moderată, cum ar fi jogging-ul pe banda de alergat sau mersul pe bicicletă după o sesiune intensă de antrenament cu greutăți, poate ajuta la eliminarea grăsimii suplimentare și la creșterea mușchiului.

macrocomenzile de pierdere a grăsimilor pentru mesomorphs cum să pierdeți greutatea fără a pierde centimetri

O sesiune cardio de intensitate ridicată, combinată cu un antrenament moderat până la ușor în unele zile, se poate dovedi, de asemenea, un bun arzător de calorii și poate contribui la varietate. S-ar putea să doriți să verificați postarea pe Steady State Cardio vs HIIT, unde am adunat diferența esențială dintre cele două antrenamente, împreună cu argumentele pro și contra, pentru a-l găsi pe cel mai potrivit pentru dvs.

Amintiți-vă pentru endomorfi, cheia aici este să cuplați programul de antrenament cu greutăți cu o sesiune cardio mai des decât cea necesară pentru alte tipuri de corp.

Эти группы из четырех знаков… - Уберите пробелы, - повторил. Сьюзан колебалась недолго, потом кивнула Соши.

Aceasta înseamnă că cardio-ul trebuie inclus timp de zile în antrenament pe săptămână. Dacă abia începeți, începeți prin a lua timp pentru o plimbare seara după muncă sau dimineața devreme.

Apoi construiți-vă încet drumul către cardio mai intens, cum ar fi jogging sau alergare timp de 15 până la 20 de minute. De asemenea, încercați să faceți câteva sesiuni simple de antrenament acasă cu greutăți sau pur și simplu folosiți greutatea corporală pentru exerciții precum flotări și genuflexiuni. Veți descoperi că respectarea noilor dvs.

Citițiși