Modalități ușoare de a pierde rapid brațul

10 exerciții eficiente pentru reducerea grăsimilor laterale - Ingrijirea Pielii -

Tummy Tuck: V-ați luptat să scăpați de acea grăsime secundară, dar nu puteți? Vă întrebați ce fel de exerciții vă pot ajuta să îndepărtați rapid și eficient grăsimea laterală?

Arderea grăsimilor

Grăsimea laterală pare foarte neatractivă și este, în general, prima care apare și ultima care dispare. Ce se întâmplă dacă există anumite exerciții super-simple care te pot ajuta să scapi de grăsimea laterală mai repede decât te-ai gândit? Ți-ar plăcea, nu-i așa? Vă întrebați cum să reduceți grăsimea secundară prin efort?

Apoi, trebuie să citiți această postare și să încercați exercițiile de top care pot declanșa acea grăsime laterală foarte repede! Exerciții pentru reducerea grăsimii laterale - Top 1.

  • Trader joe pierde greutate
  • Cea mai mare pierdere în greutate în 2 săptămâni myproana
  • Cum sa pierzi rapid grasimea corporala intr-o saptamana |
  • Cum de a pierde corpul de greutate
  • Cum să pierdeți grăsimea din spate by Malia Frey Share on Facebook Share on Twitter Tratamente si exercitii pentru a scapa de grasimea din spate Dacă grăsimea din spate vă deranjează, există câteva lucruri pe care le puteți face.
  • Alison pierdere în greutate mai tare
  • Modalități de a arde grasimea abundentă

Stea de mare: Imagine: Shutterstock Starfish este o variantă a Side Plank, care este o mișcare ucigașă pentru reducerea grăsimii laterale. Cum se face: Treceți în poziția de scândură laterală și obțineți echilibrul. Odată ce sunteți echilibrat corect, stivați un picior peste celălalt și ridicați vfx recenzii de pierdere în greutate corporală în aer. Acum, ridicați piciorul deasupra și îndreptați-l.

modalități ușoare de a pierde rapid brațul

În același timp, încercați să vă atingeți degetul de la picioare cu mâna și apoi reveniți la poziția inițială. Faceți 15 repetări și repetați de cealaltă parte.

Cercuri laterale ale scândurilor: Imagine: Shutterstock Cercurile laterale de scândură vizează mușchii oblici, vârfurile de brioșă, mânerele de dragoste, poochul inferior al burții și vă tonifică vagabondul.

Sfaturi ușoare pentru a pierde grăsimea corporală, Taie grasimea in 3 saptamani

Cum se face: Treceți într-o poziție laterală de scândură și coborâți genunchiul mai aproape de podea. Ridicați piciorul superior până când este orizontal și drept.

Îndepărtați ridurile de pe față în mod natural acasă / Scăpați profunde folosind vaselină și ouă

Acum începeți să urmăriți cercuri mari cu piciorul respectiv. Urmăriți 20 de cercuri în sensul acelor de ceasornic și 20 în sens invers acelor de ceasornic și apoi repetați pe cealaltă parte. Oblic Crunch: Imagine: Shutterstock Oblic Crunch vizează mușchii oblici și ajută la reducerea tuturor grăsimilor laterale. Nu vizează doar grăsimea inferioară, ci și grăsimea superioară.

Cum se face: Întinde-te pe spate și ridică-ți picioarele cu genunchii îndoiți până când vițeii devin orizontali. Puneți mâna stângă în spatele capului și îndreptați brațul drept în lateral.

O modalitate ușoară de a pierde grăsimea din burtă

Apăsați acum antebrațul drept pe sol, ridicați partea stângă a trunchiului și încercați să vă atingeți cotul stâng de genunchiul stâng. Întoarceți genunchiul stâng spre cotul stâng în timp ce ridicați trunchiul stâng. Faceți 10 repetări și repetați de cealaltă parte. Răsuciri de cot în picioare: Imagine: Shutterstock Piked Elbow Twist este un exercițiu eficient pentru a pierde grăsimea laterală prin vizarea oblicelor. Miscarea a fost introdusă de instructorul Pop Pilates, Cassey Ho, pentru a lupta împotriva mânerelor dragostei.

Cum se face: Așezați-vă pe podea cu picioarele drepte și brațele modalități ușoare de a pierde rapid brațul.

Ce este Brisk Walking?

Acum ridicați picioarele și brațele drepte într-o poziție așezată până când trunchiul este de pe podea și vă echilibrați pe fund. Dacă picioarele drepte sunt foarte dificile pentru dvs. Mențineți această poziție. Acum răsuciți trunchiul spre partea dreaptă, îndoiți brațele drepte și atingeți cotul drept pe podea. Răsuciți-vă la stânga și atingeți cotul stâng pe podea.

Continuă să alternezi și fă 20 de repetări.

modalități ușoare de a pierde rapid brațul

Triunghi cu gantere: Imagine: Shutterstock Poziția triunghiulară este un exercițiu extraordinar de întindere pentru părțile laterale și hamstrings. Dar când adăugați gantere la mișcare, acesta devine foarte eficient pentru tonifierea oblicurilor. Cum se face: Stai cu picioarele late.

modalități ușoare de a pierde rapid brațul

Îndreptați piciorul stâng spre stânga și piciorul drept înainte. Ține o ganteră în mâna dreaptă. Ar trebui să vă folosiți gantera cu greutate mare și să îndreptați brațul deasupra capului, ușor lateral. Acum îndoiți-vă spre partea stângă și încercați să ajungeți la podeaua din stânga cu mâna stângă. Mergeți cât de jos puteți, fără a compromite poziția și modalități ușoare de a pierde rapid brațul spatele drept.

Faceți 15 repetări pe fiecare parte.

Arde grăsime sfaturi ușoare cum să arzi grăsimea în 2 săptămâni arde grăsime cu ems

Sirenă: Imagine: Shutterstock Această mișcare Pilates se concentrează în special pe mușchii laterali. Este bun pentru a ucide blaturi de brioșe și mânere de dragoste și este un cincher eficient pentru talie. Cum se face: Întindeți-vă pe partea dreaptă cu picioarele drepte și picioarele strânse împreună.

modalități ușoare de a pierde rapid brațul

Vă puteți încrucișa gleznele dacă vă ajută, dar păstrați-le împreună. De asemenea, țineți picioarele ușor înainte, astfel încât să vă odihniți pe obrazul vagabondului și nu pe șold. Ridicați picioarele cât de sus puteți și coborâți-le înapoi. Faceți 15 repetări.

modalități ușoare de a pierde rapid brațul

Ascensoare picioare: Imagine: Shutterstock Ridicatoarele pentru picioare sunt foarte eficiente în uciderea grăsimii inferioare a burtelor și a blaturilor de briose. Cum se face: Intinde-te pe spate cu picioarele plate pe podea.

Citițiși