Pierde grăsime din partea superioară a spatelui

Cum poți pierde grăsimea superioară a spatelui, Dietă slăbind corpul superior

Pierderea de grăsime pe partea superioară a spatelui Sfaturi Sfaturi căderea gră imii din partea uperioară a patelui nu trebuie ă fie dificilă - probabil e te mai ușoară decât crezi!

Faceți exerciții care vizează mușchii din pate pentru a le pierde grăsime din partea superioară a spatelui și a face pate Conţinut: Avertizări Scăderea grăsimii din partea superioară a spatelui nu trebuie să fie dificilă - probabil este mai ușoară decât crezi! Faceți exerciții care vizează mușchii din spate pentru a le defini și a face spatele să arate mai subțire. Reducerea grăsimii și zahărului și consumul de mai mulți carbohidrați și fibre bune te pot ajuta, de asemenea, să slăbești și să slăbești spatele tulburat.

Există, de asemenea, modificări ale stilului de viață, cum ar fi să dormi suficient și să-ți pregătești propriile mese, care ușurează mult pierderea de grăsime. A calca Metoda 1 din 3: Exercițiu pentru reducerea grăsimilor din spate Măriți cantitatea de cardio pe care o faceți pentru fiecare antrenament.

Grăsimea din spate este dificil de scăpat, deoarece este rezultatul scăderii tonusului muscular și a creșterii grăsimii corporale. Pentru a arde excesul jena la flamme pierderea plăcută în greutate grăsime, creșteți durata și intensitatea antrenamentelor cardio. Puteți începe mic - adăugând cinci până la 10 minute la antrenamentul cardio în fiecare săptămână.

Dacă nu puteți adăuga timp, creșteți intensitatea.

Cum poți pierde grăsimea superioară a spatelui, Dietă slăbind corpul superior

Aleargă sau aleargă puțin mai repede la fiecare cinci minute în rafale de un minut. Fiecare sesiune cardio trebuie să dureze cel puțin 20 de minute. Creșteți ritmul cardiac. Cu cât vă mențineți ritmul cardiac ridicat, cu atât veți arde mai multe calorii.

pierderea apetitului pierde obstarea în greutate

Alergatul, înotul și kickbox-ul sunt toate antrenamente cardio excelente. De asemenea, puteți arde mai multe calorii cu antrenamente intense. Faceți o ridicare în T pentru a vă antrena mușchiul din spate. Stai cu picioarele lărgite la șold și cu o bară de 1 până la 1,5 kg în fiecare mână, cu brațele în lateral. Îndoiți ușor genunchii și de la talie în jos, astfel încât pieptul să fie aproape paralel cu podeaua.

Pierde grăsime pe partea superioară a spatelui

Rotiți palmele și aduceți ganterele împreună în fața corpului. Ține-ți brațele drepte și ridică ganterele la înălțimea umerilor și apoi coboară-le încet în poziția inițială.

Acesta este un singur reprezentant. Ar trebui să faci două seturi de 15 repetări pentru a te obișnui cu mișcarea acestui exercițiu și pentru a-ți construi puterea în țesutul conjunctiv. Pentru a-ți construi mușchii, trebuie să crești treptat cantitatea de greutate pe care o ridici. Când mișcările devin ușoare, creșteți cu câteva kilograme greutatea pe care o ridicați. Pe măsură ce greutățile devin mai grele, reduceți numărul de repetări la pe set, în timp ce creșteți numărul de seturi la Asigurați-vă că nucleul abdomenul și mușchii spatelui și glutele sunt strânse tot timpul.

Cum pot pierde grăsimea superioară a spatelui

Vă va ajuta să vă protejați spatele. Rând cu un braț pentru a vă antrena umărul și spatele.

nouă știri poveste de pierdere în greutate

Țineți o ganteră grea într-o mână. Rămâneți cu picioarele la lățime de șold și îndoiți-vă ușor de talie, astfel încât corpul superior să fie aproape paralel cu podeaua. Ridicați greutatea la piept îndoindu-vă la cot. Apoi reduceți încet greutatea înapoi pentru a finaliza o repetare. Faceți 10 repetări într-o mână, apoi schimbați mâna. Apoi repetați acest lucru pentru un al doilea set.

Pierde grăsime din partea superioară a spatelui

Bara ar trebui să se simtă grea și ar trebui să fie o provocare să completezi repetări la rând. Extindeți numărul de repetări și seturi la trei seturi de 15 piese.

Apoi creșteți greutatea și reduceți numărul de repetări la Trebuie să efectuați seturi. Acest lucru va ajuta la construirea masei musculare slabe. Exercitați-vă mușchii umerilor cu creșteri delta. Rămâneți cu picioarele la lățime de șold, cu genunchii ușor îndoiți și îndoiți-vă din talie, astfel încât trunchiul să fie aproape paralel cu podeaua.

Țineți o bară de 2,5 până la 4,5 kg în fiecare mână și rotiți-vă palmele astfel încât să fie opuse. Îndoiți ușor coatele și concentrați-vă asupra utilizării mușchilor spatelui pentru a ridica greutățile până la înălțimea umerilor.

Faceți trei seturi de câte 10 repetări ale acestei mișcări. Ridică brațele în timp ce faci o scândură. Asumați o poziție de scândură. Picioarele ar trebui să fie complet extinse în spatele tău pe măsură ce te echilibrezi pe degetele de la picioare.

  • Care este cel mai bun hemoroidul pastila contra-dieta pastile de noapte dieta.
  • Cum să arzi grăsimea pe partea superioară a spatelui Cum sa Dezvolti mai Rapid orice Grupa Musculara Pierdere în greutate de 1 săptămână Arde grăsime din partea superioară a corpului Ce este o pastila de dieta sigura ceainic cu ceai de ardere grasime.
  • Ardeți mai repede grăsimea corporală
  • Pierde în greutate patinaj
  • Ce să mănânci pentru a pierde mese în greutate
  • PIERDEREA DE GRĂSIME PE PARTEA SUPERIOARĂ A SPATELUI - SFATURI -
  • 4 MODURI DE A PIERDE GRĂSIMEA SUPERIOARĂ A CORPULUI - ENCICLOPEDIE -
  • Katrina kaif pierdere în greutate dhoom 3

Mâinile trebuie să fie sub umeri și corpul sus. Păstrați-vă corpul cât mai liniștit posibil, pe măsură ce ridicați un braț lateral și apoi coborâți-l încet înapoi pentru a-l menține în poziție.

pierde greutatea o lună

Repetați acest lucru de cealaltă parte. Repetați acest exercițiu de 10 ori pe fiecare parte pentru un total de 20 de repetări. Cât durează acest lucru va varia, dar mișcările trebuie controlate și pe partea lentă. Dacă aveți nevoie de o provocare mai mare, țineți-vă în scândură pe o mână timp de cinci secunde înainte de a schimba mâna. Faceți niște flotări. Începeți cu picioarele complet extinse pe degetele de la picioare, cu mâinile sub pierde grăsime din partea superioară a spatelui și brațele drepte.

Îndoiți-vă încet prin coate până când pieptul aproape atinge podeaua.

  1. Din poziția îndoită, brațele sunt ridicate, conectându-se la nivelul pieptului.
  2. Abc slimming tea
  3. Gnc fat burner cel mai bun vânzător

Ține-ți coatele aproape de corp și strânge-ți axile. Apoi împingeți-vă în poziția inițială. Repetați acest lucru de 10 până la 15 ori. Dacă puteți împinge o singură dată sau nu o dată!

  • Arde grăsime din partea superioară a corpului Cum poți pierde grăsimea superioară a spatelui, Dietă slăbind corpul superior Corpul tuturor depozitează grăsimea diferit.
  • Transformarea Mea - Strategie pentru slabit somonul ajută la arderea grăsimilor Arde grăsime și devine mare cum să reduci grăsimea în mod natural acasă arsură de grăsime din burtă medicament.
  • Cum să pierdeți în greutate în anii optzeci
  • Gama de pierdere în greutate
  • Excalibur pierdere în greutate
  • Cum arde grăsimea superioară a spatelui. Primul antrenament cele mai bune arzătoare de grăsimi cla
  • Pierde grăsime din partea superioară a spatelui Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi, Pentru femei
  • Mod de a pierde în greutate rapid la domiciliu

Din această poziție, încercați mai întâi în genunchi. Îndoiți genunchii până când sunt pe podea și picioarele sunt îndreptate spre tavan. Brațele trebuie să fie în aceeași poziție ca și pentru o împingere regulată. Când te cobori, te întorci în genunchi.

Pierderea de grăsime pe partea superioară a spatelui

Creșteți dificultatea antrenamentelor dvs. Cu cât te antrenezi mai mult, cu atât vei avea mai multă greutate. Dacă efectuați un exercițiu și greutățile nu par să reziste, atunci este timpul să creșteți greutatea. Puteți adăuga doar o jumătate sau un kilogram întreg odată. Noua greutate ar trebui să fie mai grea, dar nu ar trebui să provoace durere.

Metoda 2 din 3: Reglați-vă obiceiurile alimentare Bea mai puțin alcool. Alcoolul poate crește semnificativ numărul de calorii pe care le introduceți în corp. Dacă sunteți îngrijorat de faptul că aveți prea multă grăsime pe spate, reduceți aportul de calorii consumând mai puțin alcool. Reduceți numărul de băuturi pe care le beți în mod normal la jumătate în fiecare săptămână.

Pierdeți grăsimea din burtă în 10 zile (burta inferioară) - 8 minute de antrenament acasă

Mai presus de toate, trebuie să nu mai beți băuturi cu suc de fructe, băuturi răcoritoare sau amestecuri precum margaritas sau daiquiris. Stai departe de zahăr și de alimentele procesate. Alimentele procesate au de obicei zahăr adăugat și calorii goale, care nu fac prea mult bine organismului tău.

Alimentele bogate în zahăr - cum ar fi băuturile răcoritoare, produsele de patiserie și alte alimente nedorite - sunt, de asemenea, rele pentru dvs. Omiteți cât puteți.

51 moduri de a pierde în greutate

Dacă doriți sifon, încercați apă aromată de casă adăugând o felie de castravete sau lămâie. Dacă doriți cu adevărat produse de patiserie, cum ar fi fursecuri sau brownies, aveți o bucată de fructe dulci. Merele, portocalele și fructele de pădure vă vor satisface pofta de dulce, dar cu mai puține calorii.

Cum să scapi de grăsime în partea superioară a corpului

Consumați carbohidrați buni cu fiecare masă. Corpul tău are nevoie de carbohidrați pentru a funcționa, dar dacă mănânci greșit, poți începe să depozitezi grăsime. Înlocuiți cartofii obișnuiți cu cartofi dulci și pâine albă și paste albe cu versiuni cu cereale integrale. De asemenea, găsești carbohidrați buni în porumb și banane. Mănâncă de grame de carbohidrați pe zi, răspândite pe toate mesele. Mănâncă mai puțină pâine, orez și paste pentru a reduce caloriile totale.

Mănâncă mai multe fibre. Fibrele vă pot menține plin mai mult timp, astfel încât este mai puțin probabil să mâncați în exces și să stocați mai multe grăsimi. Sursele bune de fibre includ fulgi de ovăz, secară și legume precum morcovi, broccoli, verdeață cu frunze, ceapă, fasole și linte. Încercați să le includeți ca ingrediente în dieta dvs.

Cum să arzi grăsimea pe partea superioară a spatelui

Dacă sunteți o femeie în vârstă de 50 de ani sau mai mică, aveți nevoie de 25 de grame de fibre pe zi. Ca femeie de peste 50 de ani aveți nevoie de 21 de grame de fibre pe zi. Ca bărbat în vârstă de 50 de ani sau mai mic, aveți nevoie de 38 de grame de fibre pe zi. Ca bărbat peste 50 de ani aveți nevoie de 31 de grame de fibre pe zi. Mânca sănătos.

Citițiși