Grăsime de rutină a hiit

Rutina de antrenament HIIT finală pentru arderea grăsimilor
Rutina HIIT de coardă de salt care arde cel mai mult grăsime în 20 de minute O singură coardă și 20 de minute sunt tot ce aveți nevoie pentru a avea abs, brațe și picioare din oțel. Cand vine vorba de arde grăsimi și îmbunătățește-ți rezistența, A a sări coarda este cel mai bun instrument, mai ales atunci când este combinat cu o rutină HIIT conceput pentru a vă accelera ritmul cardiac și pentru a vă pune corpul în modul bestie ceea ce înseamnă practic că va arde mai multe grăsimi în mai puțin timp decât multe alte exerciții populare.

Nici nu este de mirare, având în vedere că este unul dintre cele mai populare tipuri de antrenamente din lume. Știi însă de ce este atât de practicat?

grăsime de rutină a hiit pierde greutatea pe perth wa

Noi îți prezentăm tot ce trebuie să știi despre beneficiile HIIT! Ce este antrenamentul High Intensity Interval Training HIIT High Intensity Interval Training este un tip de antrenament cardio care se bazează pe serii de exerciții foarte intense, efectuate în seturi scurte de câteva zeci de secunde, cu pauze între ele.

Ce este antrenamentul High Intensity Interval Training (HIIT)

Mai simplu, avem toată definiția chiar în nume: antrenament pe intervale de intensitate. Popularitatea High Intensity Interval Training vine și de la faptul că, față de o sesiune cardio obișnuită, acestea sunt antrenamente scurte, care dau rezultate vizibile în timp record.

Fotografie preluată de pe elements. Realitatea e undeva la mijloc.

Cardio Burst: Squat Jumps

Da, este adevărat că HIIT are rezultate mai bune decât o serie de exerciții obișnuite de cardio. Grăsime de rutină a hiit cazul exercițiilor cardio efectuate fără intensitate mare, de trei ori pe săptămână, timp de 30 de minute, volumul de grăsime din corp a scăzut cu 0.

grăsime de rutină a hiit 5 minut buric de grăsime

Astfel, este clar că HIIT oferă rezultate mai bune într-un timp mai scut. Totuși, când vorbim despre intensitatea ridicată a acestor exerciții nu glumim. Nu-ți imagina că e o sesiune de jogging ceva mai alertă sau o pedalare puțin mai rapidă.

Toner total: Tonere pentru burtă

Antrenamentele High Intensity Interval Training înseamnă că o să dai totul din tine. Trebuie să lucrezi la intensitatea maximă la care poți, altfel rezultatele nu o să fie cele la care te aștepți.

grăsime de rutină a hiit luna de pierdere în greutate maximă

Acesta este și motivul pentru care sesiunile de exerciții HIIT sunt atât de scurte, între 30 și 90 de secunde, urmate de pauze de câteva secunde.

Iată câteva dintre principalele beneficii HIIT.

grăsime de rutină a hiit l arginină pentru pierderea în greutate

Nu trebuie să stai ore în șir la sală Într-o zi obișnuită programul tău și al majorității este destul de încărcat, iar timpul pe care-l ai la dispoziție pentru antrenamente devine tot mai limitat.

Ideea de a petrece o oră la sală când știi că mai ai o mulțime de lucruri de făcut, iar a doua zi trebuie să te trezești cu noaptea-n cap, nu este tocmai cea mai plăcută. Astfel, HIIT devine un tip de workout perfect pentru cei care vor rezultate incontestabile fără să petreacă ore la sala de poate pinworms să vă facă să pierdeți în greutate sau antrenându-se acasă.

grăsime de rutină a hiit pierde în greutate patinaj

Așa cum spuneam și mai sus, 20 de minute HIIT pot face minuni pentru corpul tău. Arzi calorii multe fără să pierzi din masa musculară Atunci când vrem să slăbim, exercițiile cardio tradiționale pot însemna și o pierdere din volumul masei musculare.

  • Foloseste-ti imaginatia.
  • Rutina de antrenament cardio HIIT
  • Хейл вскипел: - Послушайте меня, старина.
  •  Пройдемте с нами, пожалуйста.

Lucrurile nu stau deloc așa în cazul High Intensity Interval Training. Aici nu numai că nu o să pierzi din masa musculară, ci o să o crești.

Poți alege rutine diversificate de exerciții Te-ai plictisit să mergi la sală și să repeți mereu aceeași rutină?

  • Cardio Burst: Patinatori Pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele de sănătate și fitness, le-am atins pe Karena și Katrina din Tone It Up pentru sfaturile lor.
  • Rutina de antrenament HIIT finală pentru arderea grăsimilor
  • Spre deosebire de aerobic si cardioantrenamentul in intervale de intensitate ridicata HIIT iti permite sa arzi o gramada de calorii si grasimi corporale ore in sir dupa ce termini exercitiile.
  • 2 Exemple de HIIT si Progresiile Necesare pentru a Arde Grasimea
  • Pinterest Dacă vrei să-ți iei antrenamentele de ardere a caloriilor și a hipertensiunii HIIT la nivelul următor, ar trebui să începi să sărind.
  • Salt coarda de formare HIIT rutine pentru a arde grăsime și cardio tren

Unul dintre principalele avantaje HIIT este că poți alege dintre o mulțime de exerciții cardio pe care le poți combina grăsime de rutină a hiit vrei tu. Nu uita însă că trebuie să depui mereu cât de mult efort poți și să iei pauze între repetări.

Exemplul #1: Antrenament HIIT simplu si eficient pentru Acasa

În cazul HIIT seriile de exerciții mai lungi nu înseamnă mereu rezultate mai bune. Cu cât prelungești timpul unui exercițiu cu atât o să scadă intensitatea.

  1. Труп сдвинулся еще чуть-чуть.
  2. Коммандера удивил ее вопрос.

Ia-ți pauza de 10 secunde, iar apoi continuă cu toată forța ta. Corpul tău continuă să ardă calorii și grăsime după ce ai terminat antrenamentul Datorită intensității antrenamentelor HIIT corpul tău este în alertă. Cu alte cuvinte, timp de 24 de ore după ce ai terminat workout-ul organismul tău încă arde grăsimi și calorii.

grăsime de rutină a hiit pierde greutatea buricului în 3 săptămâni

Nu ai nevoie de echipamente Nu ai nevoie de echipamente pentru High Intensity Interval Training, însă poți oricând să le incluzi și pe acestea. Astfel, cu un workout în care nu-ți folosești decât propriul corp ai avantajul că poți lucra și de acasă, iar rezultatele o să se vadă.

Are efecte pozitive asupra inimii High Intensity Interval Training nu numai că o să te ajute să ai forma fizică pe care ți-o dorești, dar are și efecte pozitive asupra sănătății tale. Datorită efortului depus și a pauzelor care vin imediat după el, inima ta o să devină mai puternică.

Exemplul #2: Antrenament HIIT simplu si eficient pentru la Sala sau in Aer Liber

Antrenamentele HIIT te motivează Așa cum spuneam și mai sus, dacă repeți aceeași rutină fitness pentru perioade lungi s-ar putea să te plictisești și să fii tot mai puțin motivat să duci workout-ul la bun sfârșit. Dacă te confrunți cu această problemă trebuie neapărat să încerci HIIT. În primul rând, atunci când te gândești că ai în față serii scurte de exerciții e mult mai ușor să te motivezi să le duci până la capăt.

De asemenea, pentru că rezultatele sunt vizibile relativ repede, o să simți că efortul chiar merită spre deosebire de alte exerciții unde s-ar putea să dureze mult mai mult până când începi să vezi schimbările. Poate te interesează și

Citițiși