Spaghete sănătoase pentru pierderea în greutate, Pastele sunt rele pentru tine? explică un dietetician înregistrat - Mâncat sănătos - 2021

spaghete sănătoase pentru pierderea în greutate

spaghete sănătoase pentru pierderea în greutate

Sfaturi pentru slăbit-cu greutate în greutate Spaghetele sunt mâncarea de confort supremă - este bogată, grea în carbohidrați și ușor de preparat. Deși beneficiile pentru sănătatea pastelor includ furnizarea de nutrienți importanți, cum ar fi vitaminele B, conținutul de fibre satioase și nivelul scăzut de IG, este posibil ca numărul de calorii din spaghete să nu se încadreze în planul tău de slăbit.

spaghete sănătoase pentru pierderea în greutate

Alegeți spaghete din grâu integral și urmăriți dimensiunea porțiunii pentru a pierde în greutate. Pentru rezultate mai bune, alegeți spaghete cu grâu integral. Nutriție și calorii în spaghete Pasta de spaghete îmbogățită gătită conține calorii pe cană - o bucată semnificativă a aportului zilnic dacă sunteți într-o dietă de slăbit.

spaghete sănătoase pentru pierderea în greutate

Majoritatea caloriilor din pastele de spaghete provin din cele 47 de grame de carbohidrați, dar veți obține, de asemenea, 9 grame de proteine, plus vitamine și minerale complexe B, cum ar fi seleniul și fierul. Indicele glicemic și pierderea în greutate Acest lucru este mai puțin decât ideal pentru pierderea în greutate, deoarece modificările rapide ale nivelului de zahăr din sânge te pot lăsa flămând pentru următoarea masă - chiar dacă nu ai mâncat asta cu mult timp în urmă.

Oamenii care urmează diete cu un indice glicemic scăzut își pierd greutatea mai ușor decât oamenii care urmează diete cu un indice glicemic ridicat, relatează Institutul Linus Pauling.

Spaghetele care s-au fiert timp de 20 de minute au un indice glicemic de 58, comparativ cu un GI de 46 pentru spaghetele albe gătite pentru o perioadă de timp mai moderată.

Beneficiile pentru sănătatea pastelor din spaghete cu grâu integral sunt o opțiune și mai bună dacă încercați să reduceți GI-ul dietei.

Dar ceea ce titlul nu reușește să clarifice este că cercetătorii se uitau la paste în contextul mai larg al persoanelor care urmează o dietă cu indice glicemic scăzut IG. O dietă cu conținut scăzut de IG implică consumul de alimente care nu eliberează o cantitate mare de zahăr în sânge după ce au mâncat, cum ar fi fasole, fructe, linte și, într-adevăr, paste.

Are un indice glicemic de Beneficiați de fibre Fabricarea alimentelor bogate în fibre este o parte regulată a dietei dvs. Extensia Universității de Stat Colorado arată că fibra tinde să te facă să te simți mai mulțumit după masă, deoarece absoarbe apa și se umflă pentru a-ți umple literalmente stomacul. Alimentele spaghete sănătoase pentru pierderea în greutate în fibre sunt, de asemenea, mai greu de mestecat, ceea ce înseamnă că ești mai puțin probabil să mănânci fără minte.

spaghete sănătoase pentru pierderea în greutate

O ceașcă de spaghete albe are 2, 7 grame de fibre, ceea ce reprezintă 11 la sută din valoarea zilnică. Spaghetele din grâu integral sunt o opțiune mai bună pentru stimularea beneficiilor pentru sănătatea pastelor din fibre. Sfaturi pentru slăbit-cu greutate în greutate Există mai multe spaghete decât pastele și va trebui să alegeți un sos care să cadă în greutate dacă doriți să scăpați kilogramele.

spaghete sănătoase pentru pierderea în greutate

O jumătate de cană de porție de sos cremos de brânză, de exemplu, poate adăuga de calorii - și 10 grame de grăsimi saturate nesănătoase - la masa ta.

Sosul de roșii, pe de altă parte, are aproximativ 30 de calorii pe jumătate de cană, ceea ce îl face un topping mai potrivit pentru dietă.

9 cele mai bune paste pentru slăbit

Extindeți-vă dimensiunea porțiunii fără să adăugați multe calorii servind spaghetele cu multe legume. Amestecați spaghetele gătite cu grâu integral cu dovlecelul în spirală - care are o textură asemănătoare cu spaghete - pentru a mânca o porție mai mare sau amestecați legumele sărate în sosul de paste.

spaghete sănătoase pentru pierderea în greutate

Păstrați-l clasic, adăugându-vă spaghetele cu ardei verzi tocați, ceapă și ciuperci sau obțineți mai multe experimente adăugând cașul tocat, măsline negre și anghinare.

Citițiși