Vă va face să vă scoți în greutate. Top 10 activități fizice pentru a pierde în greutate

vă va face să vă scoți în greutate

Înaltele și Minimele În timp ce antrenamentul de forță este o parte fundamentală a oricărui plan de exerciții, activitățile care vă pompează inima sunt cele care ard cele mai multe calorii și topesc kilogramele.

va face cafina mea să mi pierd greutatea

Rețineți că pierdeți doar un kilogram pentru fiecare de calorii arse. E o mulțime de bătăi pe trotuar. Adăugați un aport caloric redus sănătos rutinei dvs. Iată linia de jos: pentru a pierde în greutate, trebuie să arzi mai multe calorii decât consumi.

Schimbați-vă dieta pentru a pierde în greutate Creatina nu conține nicio putere specială care să vă ajute să reduceți dimensiunea supermodelului. În loc să vă bazați pe suplimente, concentrați-vă eforturile de slăbire pe a mânca mai puțin și a vă deplasa mai mult. Dacă ați adăugat antrenament de forță la planul dvs. Înainte de a vă începe călătoria de slăbit sau de a începe un supliment de creatină, discutați cu medicul dumneavoastră despre ceea ce ar putea funcționa cel mai bine pentru dumneavoastră. Ce este creatina?

Fugi ca vântul Alergatul, sprintul și jogging-ul sunt vedetele unui regim de ardere în greutate. La o rată de ardere de peste de calorii pe oră, în funcție de intensitate și greutate, acesta este exercițiul care trebuie inclus în eforturile de slăbire. Dacă sunteți o persoană de de kilograme care aleargă o oră de 10 minute, veți arde aproximativ de calorii.

Greu să o depășesc. Dacă nu sunteți condiționat să alergați la viteza respectivă sau atât de mult, începeți încet și mergeți mai departe. Mergând cu o viteză rapidă de 3,5 mph arde peste de calorii în timp ce jogging-uri, caloricul arde încă de calorii.

  • Pierderea în greutate pe săptămână în timp ce alăptează
  • Pierde în greutate în grays essex
  • Slabire rapida - Este bine pentru tine? - Ingrijirea Pielii -
  • O centură vă poate ajuta să pierdeți în greutate?

Nu doriți să vă ardeți sau să vă răniți, determinându-vă să vă opriți obiceiul sănătos de exerciții fizice, așa că mergeți într-un ritm confortabil pentru dvs. Pentru distractie Datorită ratei lor minunate de cheltuieli calorice de până la de calorii pe oră, aceste sporturi aventuroase fac din primele zece liste de activități pentru pierderea în greutate: alpinism, rachetă, schi fond și canotaj.

cocktail de pierdere a grăsimilor

Amintiți-vă, elementul principal al oricărui program de exerciții este că vă bucurați de acest proces. Dacă nu, șansele sunt că nu veți rămâne cu el, lăsându-vă frustrat și reproșându-vă pentru o încercare nereușită de a pierde în greutate și de a vă face sănătoși.

în cazul în care pierde mai întâi grăsimea

Dacă vă simțiți îngroziți la ideea de a vă lega pantofii de tenis pentru o altă alergare prin parc, încercați aceste exerciții ispititoare care ar putea să vă țină în mișcare. Sala de sport este înăuntru Pentru cei dintre voi cărora le place să lucreze împreună cu colegii dvs.

pierderea în greutate și durerea articulară

Un antrenor eliptic va arde peste de calorii pe oră, în timp ce acea clasă de rotire care pare atrăgătoare, dacă nu puțin transpirată, vă va vă va face să vă scoți în greutate să ardeți de calorii sau mai mult într-o oră. O clasă de aerobic de 6 până la 8 inci cheltuie peste de calorii.

  • În cazul în care pierde mai întâi grăsimea
  • Pierderea de grăsime de burtă în 1 lună
  • Top 10 activități fizice pentru a pierde în greutate - Sănătate -
  • Probabil că ai avea.

Gândiți-vă la Rocky și apucați coarda de salt pentru o arsură enormă de de calorii într-o oră. Înaltele și Minimele Antrenamentul pe intervale este pur și simplu efectuarea unui exercițiu la o intensitate ridicată pentru o anumită perioadă de timp și apoi urmărirea acestuia cu o perioadă de intensitate scăzută.

mod de a pierde în greutate rapid la domiciliu

Acest lucru se dovedește a fi unul dintre cele mai bune moduri de exercițiu pentru arderea caloriilor și poate fi încorporat în orice activitate. Un exemplu în acest sens ar fi includerea unor intervale de sprint de un minut, urmate de două minute de jogging în antrenament. Repetați acest lucru de trei ori înainte de a reveni la activitatea dvs.

Pagina principala Fără sfaturi de slăbire, recenzii A mânca sănătos în timp ce te distrezi este posibil, așa cum demonstrează rețetele din Gretel Box. Vestea bună este că poți scăpa de ea. Ați făcut un control hormonal și de sânge?

Treceți, săriți sau urcați - cheia este să găsiți rutinele de exerciții fizice pe care le iubiți și să le faceți parte din viața de zi cu zi. Alegeți unul dintre primii zece pe zi - jogging, alpinism, rachetă, schi fond, canotaj, antrenament eliptic, spinning sau ciclism, step-aerobic, coardă sau antrenament pe intervale - faceți-l timp de 60 de minute și urmăriți-vă corpul transformându-vă.

Toată lumea vrea să slăbească rapid și să arate și să se simtă bine instantaneu. Dar majoritatea dintre noi uităm că construirea unei legături pozitive între corp și minte este mai importantă, ceea ce este posibil doar prin pierderea în greutate pe termen lung. Da, scăderea rapidă în greutate îți va oferi cinci minute de faimă, dar s-ar putea să se întoarcă și ea. Citiți mai departe pentru a înțelege potențialele pericole ale pierderii rapide în greutate, care ar trebui să evite pierderea rapidă în greutate și multe altele.

Citițiși