Pierde grăsimea de braț fără greutăți. CE MĂNÂNC PENTRU SLĂBIT GRĂSIME? TOATE MESELE carbo blocant lume naturală

Are mai puțină greutate mai multe repetări arde grăsime

Politica De Confidențialitate 10 moduri de a pierde grăsimea încăpățânată a brațului Aceste 10 moduri de a pierde grăsimea brațelor vă vor face să distribuiți biletele la spectacolul pistolului în cel mai scurt timp.

Intindeți-vă pe burtă pe podeaua tare cu picioarele închise, sprijinindu-vă picioarele pe degetele de la picioare și vârfurile picioarelor.

Pregătește-te să-ți intensifici antrenamentul și dieta! Pierdere În Greutate Te-ai uitat la o fotografie cu tine cu brațele atârnate de partea ta doar pentru a-ți da seama că brațele tale grase sunt mai late decât corpul tău?

pierde grăsimea de braț fără greutăți

Nu esti singur. Brațele sunt una dintre cele mai citate zone problematice, lăsând nenumărați oameni care suferă de mâneci lungi în timpul verii pentru a-și masca nesiguranța, lăsându-i să se întrebe cum să piardă grăsimea brațelor. Doar pentru că nu te plimbi cu brațele tăiate încă nu înseamnă că nu poți ajunge acolo. Fie că sunteți în căutarea de pierde grăsimea de braț fără greutăți scăpa de brațele slăbite după scăderea în greutate, subțierea brațelor după creșterea în greutate sau tonifierea excesului de braț care nu a fost o prioritate pentru dvs.

  1. Sfaturi pentru a pierde în greutate și a mânca sănătoși
  2. Nu rezistați la antrenamentul de rezistență Exercitarea este vitală pentru a pierde grăsimea din burtă.
  3. Programul de somn pentru a pierde în greutate

Aceste 10 sfaturi și exerciții dietetice susținute de dovezi pentru a pierde grăsimea brațului vă vor face să distribuiți biletele la spectacolul pistolului în cel mai scurt timp. Shutterstock Una dintre cele mai simple modalități de a scăpa de grăsimea brațului este prin tonifierea brațelor.

Pentru a face acest lucru, veți dori să încorporați câteva bucle bicep în rutina dvs.

pierde grăsimea de braț fără greutăți

Pur și simplu ridicarea și scăderea unei greutăți într-un interval de mișcare de de grade, începând cu brațul întins de-a lungul părții și ridicându-l spre umăr, poate da o definiție serioasă în grabă. Din fericire, acest exercițiu nu necesită un membru elegant la sală sau chiar echipament special; deși nu este greu să găsești un set de gantere sub 10 USD, poți folosi și produse de uz casnic, cum ar fi urcele de galoane cu apă sau cutiile de supă pentru a obține același rezultat.

Shutterstock Tonificarea mușchilor brațelor vă va oferi cu siguranță definiția pe care o căutați, dar creșterea aportului de proteine te va duce acolo și mai repede. Shutterstock Vrei să vezi brațele acelea cum se slăbesc în grabă?

Planuri de Mese pentru Definire poti sa-ti tai grasimea

Încercați să adăugați câteva scufundări în rutina dvs. Deși există mașini de rezistență care vă pot ajuta să abordați acest exercițiu, este de asemenea ușor de realizat folosind bare paralele sau chiar un scaun robust acasă.

Cu brațele la lățimea umerilor sol kadhi pentru pierderea în greutate de talie, prindeți orice suprafață pe care vă scufundați.

Îndoiți coatele la un unghi de 90 de grade, aducând tot corpul în jos și extindeți-vă pentru a vă îndrepta din nou brațele. Acest lucru nu numai că vă ajută să construiți triceps puternic, dar vă poate ajuta și să vă definiți mușchii pectorali, făcând ca întregul corp superior să arate și să se simtă mai puternic.

Shutterstock Crezi că nu poți obține un antrenament bun în timp ce stai? Mai gandeste-te. De fapt, derulantul lat așezat este unul dintre cele mai bune exerciții pentru tonifierea acelor brațe în grabă.

Creșteți aportul de proteine ​​pentru a crește sinteza musculară.

Folosind o mașină de derulare, apucați bara și trageți la nivelul pieptului, apoi ridicați-o din nou. Acest exercițiu facilitează construirea rapidă a bicepsului și vă ajută să vă întăriți și să vă tonificați umerii, ceea ce vă poate face și brațele să arate mai slabe.

Shutterstock Răspunsul ușor la cum să pierzi grăsimea brațului este să scapi de excesul de grăsime de pe corp. Cea mai mare problemă cu care se confruntă majoritatea oamenilor în ceea ce privește aspectul brațelor lor nu este lipsa definiției musculare, este excesul de grăsime.

pierde grăsimea de braț fără greutăți

Deci, dacă doriți să învățați cum să pierdeți grăsimea brațului fără a câștiga mușchi, răspunsul se află în pierderea totală a grăsimii corporale.

Acest lucru înseamnă că ceea ce mănânci este la fel de crucial pentru rezolvarea problemei grăsimii brațului, precum cantitatea pe care o jeera pentru pierderea în greutate efecte secundare. Deși niciun aliment nu vă va ajuta să pierdeți în greutate, este adevărat că revizuirea dietei pentru a include mai multe alimente care ard grăsimi poate sa.

pierde grăsimea de braț fără greutăți

De exemplu, somonul este bogat în proteine, precum și acizi grași antiinflamatori omega-3, care alimentează arderea grăsimilor și ajută la scăderea în greutate.

Din fericire, pierde grăsimea de braț fără greutăți când pierzi grăsime, aceasta dispare pe tot corpul tău, astfel încât o dietă sănătoasă te poate ajuta să renunți definitiv la aceste scufundări.

Pierde grăsimea din burtă cu cardio

Shutterstock În timp ce puterea clădirii va face ca aceste brațe să fie mai definite, cardio-ul este totuși rege când vine vorba de vărsarea grăsimii care determină mișcarea brațelor. Cercetători la Universitatea Duke studierea a subiecți supraponderali, sedentari, a constatat că cei care s-au lipit de un program cardio au pierdut de două ori mai mult decât cei care au făcut antrenament de forță, în ciuda faptului că grupul cardio a petrecut cu 47 de minute mai puțin exerciții în fiecare săptămână decât colegii lor de antrenament cu greutăți.

Deci, dacă sunteți gata să transformați grăsimea brațului în mușchi tonifiat și strâns, asigurați-vă că vă faceți timp și pentru cardio. Shutterstock Nu vă simțiți greu de ridicat? Încercați să faceți mai multe repetări la o greutate mai mică și veți săruta acel adio de la braț în cel mai scurt timp.

Cercetătorii de la Universitatea McMaster din Canada au studiat un grup de bărbați de 20 de ani pe o perioadă de 12 săptămâni, jumătate dintre subiecții studiului ridicând greutate mare și făcând repetări reduse, iar un alt grup ridicând greutăți mai ușoare pentru repetări mai mari.

pierde grăsimea de braț fără greutăți

Jurnalul de fiziologie aplicată studiul a constatat că ambele grupuri și-au mărit puterea și dimensiunea mușchilor cu aproximativ aceeași cantitate, așa că, dacă sunteți relativ nou în ceea ce privește ridicarea sau nu vă simțiți gata să atingeți greutățile grele, nu vă faceți griji; ascensoare mai ușoare vă vor ajuta în continuare să renunțați la grăsime în timp ce câștigați tonus muscular.

Shutterstock Push-up-urile nu sunt ceașca de ceai a tuturor, dar când încercați să scăpați de excesul de grăsime al brațului, acestea sunt un antrenament destul de ucigaș. Push-up-urile nu numai că îți tonifică bicepsul și tricepsul, ci sunt o modalitate excelentă de a-ți construi mușchiul pe piept, făcându-te să te simți mai puternic și să arăți mai slab în acest proces.

Dacă gândul de a face flotări tradiționale de scânduri te face să te simți nervos, încearcă să faci aceeași mișcare la un unghi de 45 de grade împotriva unui perete; veți obține un antrenament similar, dar fără intensitatea unui push-up tradițional. Shutterstock Acea grăsime încăpățânată de la nivelul brațului este una dintre cele mai greu de șters, dar a face presele tricepiene să facă parte din rutina dvs. În timp ce stați, extindeți o ganteră peste cap, ținându-l cu ambele brațe.

Supape de scândură Sunt excelente pentru construirea rezistenței brațelor. Pași pentru realizarea robinetelor de bord Asumați o poziție de scândură de braț. Ține-ți inima angajată, gâtul într-o poziție neutră și urmărește covorul. Bateți umărul stâng cu palma dreaptă și așezați-l înapoi pe saltea.

Apoi, îndoiți coatele și aduceți gantera în spatele dvs. Shutterstock Începerea zilei cu un antrenament ar putea fi cheia pentru a scăpa de brațele superioare zdruncinate la viteză record.

15 exerciții de brațe fără greutate pentru a pierde rapid grăsimea brațului acasă

Cercetători la Universitatea Northumbria a constatat că, printre un grup de subiecți activi pierde grăsimea de braț fără greutăți punct de vedere fizic, bărbații studiați, cei care au intrat la sală înainte de a lua micul dejun au ars cu aproape 20 la sută mai multe grăsimi decât cei care au alimentat înainte de a face mișcare.

Deci, dacă sunteți dornici să eliminați grăsimea rapidă, un antrenament de post vă poate ajuta să atingeți aceste obiective chiar în termenul stabilit.

Când vă întoarceți acasă după antrenament, hrăniți-vă mușchii cu cele mai bune alimente pentru micul dejun pentru slăbit și îți vei menține metabolismul puternic toată ziua.

Citițiși