Cum să pierzi grăsimea încăpățânată, Pași simpli pentru a pierde grăsimea încăpățânată a burții - Modă -

Cum scapi de grăsimea abdominală încăpățânată?

Faceți un antrenament greșit.

pierderi de pierdere în greutate wellness cistita interstițială poate provoca pierderea în greutate

Shutterstock În timp ce o cursă lungă de jogging sau rotire este excelentă pentru cum să pierzi grăsimea din bum ta, antrenamentele cardio singure nu vor face prea multe pentru a arde grăsimea în jurul mijlocului.

Pentru a scăpa de încăpățânat grăsime abdominalăva trebui, de asemenea, să lucrați la niște antrenamente la intervale de intensitate mare HIIT și sprinturi.

  • Tae bo review pierderi de greutate
  • Abdomenul și șoldurile sunt zonele corpului unde slăbim cel mai greu și oricâte eforturi am face, grăsimea se încăpățânează să rămână.
  • 6 motive pentru care nu pierzi grăsimea încăpățânată a burții - Pierdere În Greutate
  • Ceaiul vă ajută cu adevărat să pierdeți în greutate

S-a dovedit că antrenamentul sprint îi ajută pe oameni să piardă centimetri de talie și șolduri, în timp ce exercițiile de intensitate ridicată s-au dovedit a prăji mai multe grăsimi abdominale decât exercițiile de intensitate scăzută, potrivit descoperirilor Medicină și știință în sport și exerciții.

Cu cât mergi mai repede în timpul sprinturilor și recuperarea este mai scurtă, cu atât vei arde mai multe grăsimi.

rezoluția de nouă rezoluție provocarea pierderii în greutate abc slimming tea

Pentru a finaliza un antrenament sprint, setați banda de alergat la o viteză dificilă - de obicei cu cel puțin două mile pe oră mai rapid decât viteza de rulare la distanță. Sprintează timp de 30 de secunde.

Cât timp se ține o dietă?

Apoi, încetiniți centura și recuperați timp de de secunde. Repetați acest model până când atingeți marca de 20 de minute. În ceea ce privește antrenamentul la intervale, încercați un circuit alcătuit din exerciții de greutate corporală, cum ar fi flotări, burpee, lunges alternante și alpiniști nu ezitați să schimbați preferatele dvs.

Care sunt alimentele de evitat pentru a scăpa de grăsimea de pe burtică?

Faceți câte 10 repetări din fiecare dintre cele trei exerciții, urmate de un minut de sărituri. Odihnește-te un minut și repetă acest circuit de încă patru ori.

Alte metode pentru a accelera arderea grăsimilor

Shutterstock Poate că cum să pierzi grăsimea încăpățânată mai în vârstă și mai înțelept, dar, din păcate, probabil că sunteți și un pic mai sărac - chiar dacă vă antrenați și mâncați inteligent.

Datorită pierderii osoase și musculare care vine odată cu înaintarea în vârstă, metabolismul se mișcă mai încet, ceea ce face mult mai dificilă menținerea burticii plate și tonifiate.

Desigur, această schimbare a stilului de viață va avea ca rezultat un procent crescut de grasime incapatanata cum sa o pierzi corporală ce va acoperi zonele în care nu ai dori, ceea ce este destul de enervant.

Evitați alimentele procesate. Pe măsură ce îmbătrânim, producția de insulină este mai sensibilă la alimentele procesate umplute cu zahăr și sare, astfel încât corpurile noastre sunt mai susceptibile de a stoca acele calorii ca grăsimi. Mai mult, alimentele procesate pot provoca inflamații, ceea ce îngreunează eliminarea grăsimii încăpățânate nedorite.

Rămâi cu sănătos, alimente curate pentru a vă menține metabolismul fredonând.

Ești dependent de băuturile zaharoase (și dietetice).

Shutterstock Pentru lumea exterioară, poate părea că ai totul sub control - dar corpul tău nu poate fi păcălit. Chiar dacă lucrați bine sub presiune, corpul dvs.

Pentru a înrăutăți lucrurile, tipurile de alimente pe care le poftim atunci când suntem stresați tind să fie delicioase încărcate cu grăsime și zahăr, cum ar fi fursecurile și înghețata.

Dacă într-adevăr nu vă puteți îndepărta de congelator data viitoare când nivelul dvs. Sau, mai bine, preparați o oală cu ceai negru în loc să ajungeți la lingura respectivă.

arzătorul de grăsime artilya h pylori simptome pierdere în greutate

Potrivit cercetătorilor, băutura poate crește viteza cu care corpul tău își readuce nivelurile de cortizol la normal, ceea ce poate ajuta corpul tău să lupte împotriva bătăii abdominale. În timp ce aștepți să fiarbă apa, aprinde YouTube și caută câteva videoclipuri amuzante. Cercetările arată că zâmbetul și râsul ajută la scăderea nivelului de stres.

Citițiși