Plan de antrenament pentru slabit

Care este cel mai eficient antrenament pentru slabit - cardio, HIIT sau antrenamentul cu greutati?
Ambele detaliaza pas-cu-pas pe zile cele mai bune antrenamente metabolice de forta si sunt dovedite sa functioneze excelent pentru sute de barbati si femei din toata tara. Acest efectul numit EPOC despre care iti vorbeam si mai sus e motivul pentru care HIIT-ul arde mai multe grasimi decat antrenamentul in ritm constant, chiar daca dureaza mult mai putin.

Pentru a obține rezultate vizibile, urmați ghidul! Obiectivul unui program de slăbit este să facă vizibili mușchii pe care ți i-ai sculptat.

plan de antrenament pentru slabit

În acest scop, trebuie să pierzi din masa de grăsime sau adipoasă fără să pierzi din masa musculară, dar tocmai acest lucru reprezintă principala dificultate. De fapt, este o chestiune de dozare, rigoare și precizie. În niciun caz programul nu trebuie asociat cu un regim alimentar strict cu scopul de a scădea în greutate și în masă musculară.

Un program de slăbit înseamnă, prin urmare, o distribuție bună a macronutrienților, asociată cu un antrenament de bodybuilding de bază.

Urmărește să îți îmbunătățești sănătatea

Când ești în perioada de slăbit, urmezi o dietă hipocalorică. Această reducere de aporturi energetice implică o schimbare în programul tău de bodybuilding.

plan de antrenament pentru slabit

Dacă păstrezi același ritm de pregătire, trebuie să adaptezi în mod inevitabil sesiunile de bodybuilding volumul de muncă și intensitatea exercițiilor. Antrenamentul muscular poate cuprinde între 5 și 10 serii a câte de repetări cu o greutate medie și cu un ritm rapid de execuție evident, de fiecare dată, antrenamentul se va stabili în funcție de morfologia fiecăruia. Pentru a obține rezultate vizibile, efectuează 3 sesiuni de acest tip pe săptămână.

Practicanții pasionați pot alege să-și schimbe sesiunile făcând antrenamente precum: HIT high intensity training HIIT high interval intesity training. Aceste antrenamente expres te vor ajuta să arzi grăsimea fără să pierzi masă musculară.

Trebuie să eviți antrenamentele cardio-vasculare prea lungi care ar putea favoriza catabolismul muscular. Acesta cuprinde exerciții burpees, sprints, thrusters, squats jump etc.

plan de antrenament pentru slabit

Cel mai important într-o perioadă de slăbit este să se limiteze pierderea de masă musculară. Teoretic, ritmul cardiac maxim este minus vârsta ta. Pentru a lucra corect și a nu afecta progresul, fă câteva sesiuni de cardio training la intensitate moderată, între antrenamentele de bodybuilding.

Încărcat de

Continuă cu 2 sesiuni de 30 de minute pe plan de antrenament pentru slabit, nu mai mult. O perioadă de slăbit se face în medie de 2 ori pe an.

Ramat cu banda elastica - 20 repetari 5. Flotari inverse la canapea - 20 repetari 6. Flexii din picioare cu banda - 20 repetari Stretching de final - 10 min Articol si program de antrenamente pentru acasa realizate de antrenor fitness Sergiu Hodarlan Antrenament acasa cu Andrei Avand in vedere ca salile de sport sunt inchise momentan, putem executa acasa diferite antrenamente ce ne vor ajuta sa ne pastram atat tonusul muscular, cat si sanatatea cardio-vasculara.

Pentru a fi eficient, trebuie să dureze aproximativ 2 luni. Ai putea să crezi că, din momentul în care grăsimea sau celulele adipoase începe să îți ascundă mușchii, trebuie să începi un program de slăbit.

SFATURI GRATUITE IN EXCLUSIVITATE

Acest lucru pare simplist, însă depinde de fiecare morfologie, metabolism și criterii personale. De asemenea, poți calcula indicele de grăsime IMG, care nu trebuie confundat cu indicele de masă corporală, IMC care se calculează ca procent.

Aceste două aspecte trebuie luate în considerare întotdeauna deoarece dificultatea slăbitului este evitarea scăderii masei musculare.

Citițiși